کد خبر: 344149
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۰۹:۳۱:۰۰
| |

محمدحسین متولی زاده، مدیرعامل شرکت توانیر خبر داد:

صرفه جویی 300 میلیارد تومانی با حذف قبوض برق

محمدحسین متولی زاده، مدیرعامل شرکت توانیر گفت: تا به امروز حدود 3.5 میلیون نفر به طرح حذف قبوض برق پیوسته اند، این طرح 300 میلیارد تومان از هزینه‌های کشور را می‌کاهد.

صرفه جویی 300 میلیارد تومانی  با حذف قبوض برق
کد خبر: 344149
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۰۹:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدحسین متولی زاده، مدیرعامل شرکت توانیر، گفت: طرح حذف قبوض برق در برخی استان‌ها بصورت کامل اجرا شده است و اجرای کامل آن در استان‌های دیگر در دست انجام است.

او ادامه داد: کاغذ‌هایی که برای قبوض برق مصرف می‌شد عمدتا وارداتی و به میزان قابل توجه ای ارزبری داشت، با توجه به مدیریت صحیح وزارت نیرو توانستیم این قبوض برق را حذف و آن را به صورت الکترونیکی برای مشتریان ارسال کنیم.

مدیرعامل شرکت توانیر کل کشور با بیان اینکه با حذف قبوض کاغذی برق، صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف کاغذ در کشور و همچنین نیروی انسانی توزیع کننده آن صورت می‌گیرد، اضافه کرد: از محل کاغذ صرفه جویی شده حذف قبوض برق، برای مهر امسال دفتر مشق مورد نیاز یکصد هزار دانش آموز در مناطق محروم تامین می‌شود.


متولی زاده گفت: طبق آمارهای دریافتی تا به امروز حدود 3.5 میلیون نفر به طرح حذف قبوض برق پیوسته اند به طوری که با اجرای این طرح 300 میلیارد تومان در کشور صرفه جویی صورت می‌گیرد. در واقع با اجرای این طرح صرفه جویی‌های خوبی در کشور و به نفع مردم خواهد شد و قطعا دولت و وزارت نیرو هم از اجرای طرح حذف قبوض حمایت می‌کند.

مدیرعامل شرکت توانیر کل کشور تصریح کرد: هموطنان می توانند از طریق پیامک و ارسال شناسه قبض برق به سرشماره 10001521 برای شهروندان تهرانی و 20001521 برای سایر هم‌وطنان در دیگر استان‌ها پیش‌بینی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها