کد خبر: 344175
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۰۹:۵۳:۱۱
| |

رئیس سازمان بهزیستی:

یارانه مراکز غیردولتی بهزیستی 20 درصد افزایش یافت

، با اشاره به افزایش20 درصدی یارانه مراکز غیردولتی تحت نظارت سازمان، پرداخت متمرکز یارانه‌ها را اقدام موثر بهزیستی برای هزینه‌کرد بهینه اعتبارات و شفاف‌سازی عنوان کرد.

یارانه مراکز غیردولتی بهزیستی 20 درصد افزایش یافت
کد خبر: 344175
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۰۹:۵۳:۱۱

اعتمادآنلاین| اولین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور، «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور با موضوع ماده 31 قانون برگزار شد.

وحید قبادی‌دانا رئیس سازمان بهزیستی در این جلسه ضمن اشاره به آمار افراد دارای معلولیت تحت پوشش گزارشی از اقدامات بهزیستی در خصوص مواد مرتبط ارائه کرد و گفت: تاکنون 39 درصد دستگاه‌های دولتی مناسب‌سازی شدند.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی یارانه مراکز غیردولتی تحت نظارت سازمان، پرداخت متمرکز یارانه ها را اقدام موثر بهزیستی برای هزینه‌کرد بهینه اعتبارات و شفاف‌سازی عنوان کرد و افزود: 187 هزار فرد دارای معلولیت به دریافت‌کنندگان کمک هزینه معیشت(مستمری) با بعد خانوار اضافه شدند که باید کمک‌هزینه معیشت معلولان خیلی شدید و شدید فاقد شغل و درآمد را مطابق با قانون به حداقل دستمزد سالانه برسانیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها