کد خبر: 344178
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۰:۰۰:۱۹
| |

انصارالله:

سازمان ملل مسئول بحران سوخت در یمن است

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، سازمان ملل و فرستاده این سازمان را به اهمال در قبال بحران سوخت متهم کرد و این سازمان را مسئول ادامه تحریم سوختی بندر حدیده دانست.

سازمان ملل مسئول بحران سوخت در یمن است
کد خبر: 344178
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۰:۰۰:۱۹

اعتمادآنلاین| محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن توییت کرد: در شرایطی که سازمان ملل مجوزهای لازم برای ورود سوخت به حدیده را به دشمن آمریکایی-انگلیسی-عربستانی- اماراتی اعطا کرده و این کشتی‌ها را نیز بازرسی کرده است، چرا بحرانی که به دلیل ممانعت آنها از ورود کشتی‌های حامل سوخت به حدیده به وجود آمده را نادیده می‌گیرد؟

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در ادامه توییت کرد: به نظر ما سازمان ملل، فرستاده و مسئولان آن مقصر اهمال در برابر این اقدامات دشمن و وادار کردن دشمنان به کمک به روند انتقال سوخت هستند.

جنبش انصارالله روز جمعه به نقل از امین الشباطی، سخنگوی شرکت نفت صنعا، ائتلاف عربی را به توقیف 6 فروند کشتی حامل فرآورده‌های نفتی از جمله بیش از 87 تن بنزین و بیش از 42 تن گازوئیل و ممانعت از ورود آن به بندر حدیده متهم کرد.

صنعاء و دیگر مناطق تحت کنترل انصارالله شاهد بحران کمبود فرآورده‌های نفتی است، قیمت یک گالون 20 لیتری بنزین در بازار سیاه به حدود 18 هزار ریال یمنی (معادل 30 دلار آمریکا) و قیمت یک کپسول گاز خانگی به 12 هزار ریال یمنی (معادل 20 دلار آمریکا) افزایش یافته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها