مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

مقصر سقوط سنگنورد 8 ساله مشخص نیست!

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان می‌گوید برای شناسایی مسببان حادثه سقوط پسر بچه سنگنورد، شکایتی مطرح کرده‌ایم و مراجع قضایی در حال پیگیری موضوع هستند.

مقصر سقوط سنگنورد 8 ساله مشخص نیست!
کد خبر: 344220
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۰:۵۵:۴۸

اعتمادآنلاین| روز جمعه مسابقات سنگنوردی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که در جریان این مسابقات یک پسر 8 ساله اصفهانی در حین مسابقه سقوط کرد و به دلیل نبود تشک کافی، صدمه جدی دید. نام این پسر سنگنورد «آرمان غیاثی» است که اکنون در کما است.

سلطان حسینی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در جزئیات این حادثه به ایسنا گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان و خانواده این پسر شکایت‌هایی را مطرح کرده‌ایم و پیگر هستیم تا مقصر این اتفاق مشخص شود و به مجازات برسد. تیم حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان و هم خانواده کودک پیگیر هستند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چه کسی مقصر است، احتمال دارد چندین نفر مقصر باشد. مراجع قضایی مسببان این اتفاق را شناسایی می‌کنند.

او در واکنش به اینکه شینده شده افرادی در رابطه با این قضیه بازداشت شدند، گفت: این موضوع را نه رد می‌کنم و نه تایید، اطلاعی ندارم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت کودک چگونه است؟ بیان کرد: وضعیت کودک را باید از پزشک معالج بپرسید اما با توجه به جراحی‌هایی که انجام داده و داروهایی که دریافت کرده هنوز بی‌هوش است.

حسینی در مورد وضعیت خصوصی یا دولتی بودن سالن محل حادثه بیان کرد: این سالن در مالکیت یک باشگاه خصوصی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها