کد خبر: 344223
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۰:۵۸:۳۶
| |

شیاطین سرخ به دنبال تمدید قرارداد پل پوگبا

باشگاه منچستریونایتد به دنبال تمدید قرارداد هافبک فرانسوی خود است.

شیاطین سرخ به دنبال تمدید قرارداد پل پوگبا
کد خبر: 344223
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۰:۵۸:۳۶

اعتمادآنلاین| ‎ پل پوگبا در این تابستان در مراسمی در شهر توکیوی ژاپن اعلام کرد که به دنبال تجربه چالشی جدید است و از علاقه‌اش به ترک اولدترافورد سخن گفت اما در نهایت این باشگاه منچستریونایتد بود که موفق شد ستاره خط میانی خود را حفظ کند و با قیمت بالایی (180 میلیون پوند) که روی این هافبک فرانسوی گذاشت، دست باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید و یوونتوس را از جذب وی کوتاه گذاشت. اکنون خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه انگلیسی پس از تمدید قرارداد داوید دخه‌آ و ویکتور لیندلوف در فکر تمدید قرارداد پوگبا 26 ساله هستند.

نشریه «تایمز» انگلیس در شماره امروز (سه‌شنبه) خود گزارش داد باشگاه منچستریونایتد مذاکرات خود برای تمدید قرارداد پوگبا را آغاز کرده است. طبق این گزارش مدیران این باشگاه مذاکرات اولیه خود را با هافبک فرانسوی خود را آغاز کرده‌اند تا او را برای ماندن در جمع شیاطین سرخ ترغیب کنند. پل پوگبا 26 ساله دو سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد باقی مانده است، این در حالی است که این قرارداد قابلیت تمدید برای یک سال دیگر را هم دارد اما مدیران من‌یونایتد در پی حفظ طولانی‌ مدت‌تر این بازیکن هستند.

«تایمز» در بخش دیگری از گزارش خود به این مورد اشاره کرده که متقاعد کردن پوگبا برای تمدید قراردادش با توجه به اینکه منچستریونایتد این فصل در لیگ قهرمانان نیست، کار دشواری است، اما مدیران این باشگاه قصد دارند به این هافبک فرانسوی تضمین دهند که در مرکز برنامه‌های تاکتیکی سولسشایر جای خواهد داشت و باشگاه می‌تواند با جذب بازیکنان جدید به منظور تقویت تیم، او را برای ماندن در اولدترافورد متقاعد کند.

باشگاه منچستریونایتد که در این تابستان آرون وان‌بیساکا، دنیل جیمز و هری مگوایر را به ترکیب شیاطین سرخ اضافه کرد، روز گذشته (دوشنبه) به طور رسمی اعلام کرد قصد دارد سرمایه‌گذاری بیشتری در نقل‌وانتقالات به منظور بازگرداندن من‌یونایتد به جایگاهی که به آن تعلق دارد، انجام دهد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها