کد خبر: 344224
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۰:۵۸:۴۸
| |

خدری، نماینده مردم بوشهر در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش:

مدارس خاص را حذف و مدارس دولتی را احیا کنید

عبدالحمید خدری، نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این که تربیون سازمان ملل جایگاهی برای مخاطب قرار دادن سایر ملل است از رئیس جمهور خواست که از این تربیون به تنویر افکار عمومی در خصوص مواضع به حق ایران بپردازد.

مدارس خاص را حذف و مدارس دولتی را احیا کنید
کد خبر: 344224
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۰:۵۸:۴۸

اعتمادآنلاین| عبدالحمید خدری، نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسب آغاز هفته تحصیلی، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و خطاب به رئیس جمهور گفت: سخنانم خطاب به سفیر ملت ایران در سازمان ملل یعنی آقای رئیس جمهور است. آقای روحانی تربیون سازمان ملل جایگاهی برای مخاطب قرار دادن سایر ملل است و آن چه از این تربیون منعکس می‌شود پیام به قریب به 7.5 میلیارد انسان است. از این تریبون به تنویر افکار عمومی در خصوص مواضع به حق ایران بپردازید.

وی افزود: آمریکا با تحریک لابی صهیونیستی به ایران هراسی تاکید می‌کند و به غلط عمده تنش‌های منطقه را ناشی از ایران می‌داند. در حالی که آمریکا خود عهد نقض کرده و سعی بر وارونه نمایی فعالیت‌های هسته‌ای و موشکی ایران دارد. آقای رئیس جمهور تریبون سازمان ملل را مظهر عزت ملی، اقتدار و استحکام نظام اسلامی برای جهانیان قرار دهید.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: آقای حاجی میزرایی رای اعتماد مجلس را قدر بدانید. برای خدمت به 15 میلیون دانش آموز و یک میلیون معلم تلاش کنید. مهمترین مشکل در این حوزه کمبود نیروی انسانی است. ما با کمبود 100 هزار معلم مواجه هستیم. چرا نیروهای حق التدریسی را استخدام نمی‌کنید؟

خدری اظهار کرد: آقای وزیر به موضوع تنوع مدارس توجه کنید. مدارس خاص را حذف و مدارس دولتی را احیا کنید. چرا طرح رتبه بندی را اجرایی نمی‌کنید؟ باید معیشت فرهنگیان و وضعیت اقتصادی آنها را مورد توجه قرار دهید.

نماینده مردم بوشهر در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود بیان کرد: باید اشتغال مردم حوزه انتخابیه مورد توجه دولت قرار گیرد چرا که آمار بالای بیکاری در حوزه انتخابیه باعث روی آوردن جوانان به شغل‌های کاذب و فراموشی تحصیل شده است. دولت نسبت به اشتغال جوانان بومی بوشهر توجه لازم را داشته باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها