سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران زیر ۲۳ سال:

بسکتبال سه نفره زنان با کسب مدال در جهان فاصله دارد

سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران زیر 23 سال در مورد حضور در جام جهانی گفت: هنوز با شرایطی که در جهان مقام به دست بیاوریم فاصله داریم اما امیدوارم که بازی‌های خوبی ارائه دهیم.

بسکتبال سه نفره زنان با کسب مدال در جهان فاصله دارد
کد خبر: 344234
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۱:۰۹:۵۱

اعتمادآنلاین| ‎ تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران زیر 23 سال، هشتم مهر به جام جهانی چین اعزام می‌شود و در دومین تجربه حضور در این مسابقات با آلمان، رومانی، اوگاندا و مغولستان بازی می‌کند. شیدا شجاعی، کیمیا یزدیان طهرانی، ناهیده اسدی و نگین رسولی پور چهار بازیکنی هستند که به انتخاب آزاده زمانپور، سرمربی تیم به مسابقات اعزام می‌شوند. آن ها اکنون در اردوی آماده سازی پیش از اعزام به سر می‌برند. زمانپور در مورد شرایط آمادگی بازیکنان به ایسنا گفت: با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان به چین اعزام می‌شویم. برخی از بازیکنان مثل کیمیا یزدیان طهراتی باتجربه هستند و همراه با تیم بزرگسالان هم کار کردند. علاوه بر این امسال نگین رسولی پور را اضافه کردیم که جوان و آینده دار است و اگر روند رو به رشد خود را حفظ کند، می‌توانیم سال‌ها از او در تیم زیر 23 سال استفاده کنیم.

او در مورد ارزیابی خود از عملکرد ایران در مسابقات بیان کرد: هنوز با شرایطی که در جهان مقام به دست بیاوریم فاصله داریم اما امیدوارم که بازی‌های خوبی ارائه دهیم. سه اردو را پشت سر گذاشتیم. علاوه بر این بازیکنان در تمرینات تیم بزرگسالان هم حضور داشتند و رها نشدند. اردوی آخرمان را هم پنجشنبه، 4 مهر آغاز می‌شود که متصل به اعزام است و روی نقاط ضعف و تاکیتیکی کار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت گروه ایران در جام جهانی گفت: گروه‌مان نه خیلی سخت است و نه آسان، چون همه تیم‌های حاضر در مسابقات خوب هستند. نسبت به رقبای‌مان شناخت نسبی داریم. اوگاندا و رومانی تیم‌هایی فیزیکی هستند و مغولستان هم سرعتی بازی می‌کند. فیلم بازی این تیم‌ها را دیدیم و آنالیزشان می‌کنیم. هر کدام ویژگی‌هایی دارند که کار را سخت می‌کند اما می‌توانیم از پسشان بربیایم. امیدوارم بازی‌های قابل قبولی ارائه دهیم.

زمانپور در مورد تاثیر برگزاری مسابقات سه نفره داخلی در آمادگی بازیکنان اظهار کرد: این مسابقات باعث شده تا بازیکنان دائم تمرین و بازی کنند. علاوه براین کمک کرده است تا آن‌ها در اردو باشند و تجربه بیشتری کسب کنند. از آنجایی که بازی تدارکاتی برون مرزی نداریم به این ایونت‌ها به عنوان بازی تدارکاتی نگاه می‌کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها