کد خبر: 344278
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۲:۱۴:۵۷
| |

بازگشت پوگبا به ترکیب منچستریونایتد

تیم فوتبال منچستریونایتد در بازی فردا شب خود در جام اتحادیه انگلیس، دو مهاجمش را در اختیار نخواهد داشت.

بازگشت پوگبا به ترکیب منچستریونایتد
کد خبر: 344278
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۲:۱۴:۵۷

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی از ساعت 22:30 فردا (چهارشنبه) در دور سوم از مسابقات جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای راچدیل دسته اولی خواهد بود که اولگنار سولسشر خبر از بازگشت پل پوگبا به ترکیب این تیم پس از پشت‌سر گذاشتن مصدومیتش خبر داد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ که تیم تحت‌هدایتش پس از بازی فردا شب، دوشنبه هفته آینده باید در لیگ برتر به مصاف آرسنال برود و سه روز پس از آن هم در مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه AZ آلکمار هلند اروپا به میدان برود، گفت: پوگبا احتمالاً دقایقی مقابل راچدیل به میدان خواهد رفت اما قطعاً برای بازی با آرسنال آماده خواهد بود.

طبق اعلام باشگاه منچستریونایتد انتظار می‌رود میسون گرین‌وود 17 ساله هم که در شکست 2 بر صفر شیاطین سرخ مقابل وستهام به دلیل ورم لوزه غایب بود، به این بازی برسد. همچنین سولسشر در دیدار فردا شب مارکوس رشفورد را در اختیار نخواهد داشت که در بازی با وستهام از ناحیه کشاله ران آسیب دید.

در کنار رشفورد، لوک شاو و آنتونی مارسیال نیز بازی فردا شب منچستریونایتد را از دست خواهند داد، چون هنوز فرایند ریکاوری خود در زمینه مصدومیت‌هایی که به آنها دچار شده‌اند را به پایان نبرده‌اند. اریک بایی هم که از ناحیه زانو مصدوم است، همچنان قادر به همراهی شیاطین سرخ نخواهد بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها