محسن خلیلی:

کمیته انضباطی می‌خواهد قدرتش را به دیگران نشان دهد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که "کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تحت فشار قراردادن این تیم می‌خواهد به دیگر تیم‌ها نشان دهد که سخت‌گیر است."

کمیته انضباطی می‌خواهد قدرتش را به دیگران نشان دهد
کد خبر: 344355
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۴:۲۳:۰۷

اعتمادآنلاین| ‎ محسن خلیلی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره روند پرسپولیس در چهار هفته اخیر اظهار کرد:‌ در چهار بازی گذشته توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و الان با 9 امتیاز شرایط خوبی در جدول داریم. اگر کمی شانس داشتیم، الان همه امتیازات را به دست آورده بودیم. تیم ما از لحاظ روحی و روانی شرایط خیلی خوبی دارد. بعد از برد دربی امروز (سه‌شنبه) تیم با تمرکز بالا تمرین می‌کند تا خودش را برای بازی برابر سپاهان آماده کند.

وی درباره دربی 90 پایتخت گفت: همه بازی‌های پرسپولیس از اهمیت بالایی برخوردارند و حکم فینال را دارند. نگرش بازیکنان و کادر فنی همین است و به بازی‌ها طوری نگاه می‌کنند که برای سه امتیاز به میدان بروند. دربی هم همین گونه بود. بازیکنان ما با تمرکز بالا وارد زمین شدند تا سه امتیاز را بگیرند. این بازی درگیر حواشی خاصی شد که اگر نمی‌شد باید تعجب می‌کردیم.

خلیلی به حواشی دربی گذشته اشاره کرد و عنوان کرد: متاسفانه حاشیه‌هایی که در این بازی به وجود می‌آید به خاطر اتفاقات یک هفته قبل مسابقه است. حساسیت‌ها و برخوردهایی که داخل زمین و روی سکوهای می‌بینیم به خاطر موضوعاتی است که در یک هفته پیش از بازی مطرح می‌شود. ما در این بازی شاهد یک اتفاق ناگوار بودیم که پرتاب سنگ به سوی محمدحسین کنعانی‌زادگان بود. این سنگ موجب شکسته شدن سر این بازیکن شد اما سوال من این است که اگر اتفاق ناگواری برای کنعانی می‌افتاد چه کسی پاسخگو بود؟ روی صحبت من با کسانی است که از روی سکوها به داخل زمین و به سوی بازیکنان سنگ پرتاب می‌کنند. بهتر است این افراد خودشان را جای افرادی بگذارند و در داخل زمین بازی می‌کنند. آیا دوست دارند کسی به سوی خودشان سنگ پرتاب کنند؟ آیا این هواداران دوست دارند یک انسان آسیب ببیند؟ شما تصور کنید این سنگی که پرتاب شد به چشم کنعانی می‌خورد یا به نقطه حساس سرش برخورد می‌کرد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد:‌ از کمیته انضباطی گله دارم . وقتی هوادارانی به بیرانوند فحاشی می‌کنند و فحش ناموسی می‌دهند و به تک‌تک بازیکنان پرسپولیس هم توهین می‌کنند اما آنها می‌بخشند و بازیکنی را که یک واکنش کوچک نشان داده است محروم می‌کنند، دلیلش چیست؟ هواداران استقلال به سمت بازیکن ما سنگ پرتاب کردند که موجب شکسته شدن سر بازیکن ما شد اما محروم نمی‌شوند یا تا الان رایی برای آن‌ها صادر نشده و شاید هم صادر نشود. ما در داخل زمین صحنه‌هایی دیدیم که واقعا عجیب بود. یک بازیکن می‌آید و با زانو به صورت بازیکن ما ضربه می‌زند و بعد می‌بینیم داور از آن صحنه به راحتی می‌گذرد و بازیکن خاطی را اخراج نمی‌کند. احساس ما و باشگاه پرسپولیس این است که کمیته انضباطی با فشار زیاد و محرومیت‌هایی که برای پرسپولیس در نظر می‌گیرند می‌خواهند به تیم‌های دیگر قدرتشان را نشان بدهند. من فکر می‌کنم کمیته انضباطی باید بدون منظور آرای خود را صادر کند و همه چیز را ببیند. تمام اتفاقات باید دیده شود.

خلیلی ادامه داد: ما سه فصل پیاپی قهرمان شده‌ایم و طبیعی است که حساسیت‌هایی وجود داشته باشد. ما دوست نداریم بگوییم که نمی‌خواهند برای بار چهارم قهرمان شویم. ما بارها گفته‌ایم که حقمان را در زمین می‌گیریم. می‌خواهیم با حمایت هواداران تا آخرین لحظه تلاش کنیم و برابر بی‌عدالتی ساکت نمی‌مانیم. متاسفانه در دربی اتفاقاتی دیدیم که جالب نبود. من احساس می‌کنم خود استقلالی‌ها از درگیری استقبال می‌کردند چون هیچ وقت برای جدا کردن بازیکنان وارد زمین نشدند. وقتی بازیکنان دو تیم درگیر بودند من سعی می‌کردم استقلالی‌ها را آرام کنم و کریم باقری پرسپولیسی‌ها را آرام می‌کرد. در این میان خبری از نیمکت‌نشینان استقلال نبود که بازیکنانشان را آرام کنند. گویی تمایلی به آرامش در بازی نداشتند. آنها از اول تا آخر بازی کنار زمین بودند و بی‌جهت اعتراض می‌کردند و باعث شدند تمرکز بیرانوند و داور زمین به هم بخورد. من فکر می‌کنم اعتراض استقلالی‌ها در بازی قبلی روی این بازی تاثیر خودش را گذاشته بود.

او در پایان گفت: ما از تیم داوری انتظار داریم که درون زمین، همه صحنه‌ها را ببیند یعنی اگر اتفاقی درون زمین رخ می‌دهد و داور وسط نمی‌بیند، کمک داور یا داور چهارم که صحنه را می‌بیند به داور اطلاع دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها