کد خبر: 344366
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۴:۳۶:۱۸
| |

معاون امور اقتصادی استانداری تهران:

برخی نانواها خودسرانه قیمت نان را افزایش داده‌اند

معاون امور اقتصادی استانداری تهران درباره افزایش قیمت نان در برخی از نانوایی‌های پایتخت توضیحاتی داد.

برخی نانواها خودسرانه قیمت نان را افزایش داده‌اند
کد خبر: 344366
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۴:۳۶:۱۸

اعتمادآنلاین| ‌ محمد امامی امین معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری تهران، در رابطه با افزایش قیمت نان اظهار کرد: در چند سال اخیر در بخشنامه ابلاغی به نانوایان افزایش قیمت نان نداشتیم، اما به جهت افزایش هزینه‌ها شاهد کم فروشی در برخی از نانوا‌یی‌ها بودیم.

وی افزود: متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد افزایش خودسرانه قیمت نان از سوی نانوایان بودیم، به صورتی که برخی از نانوایان قیمت‌های بسیار بالایی را ارائه می‌دادند.

امامی امین گفت: ستاد تنظیم بازار استان تهران بخشنامه‌ای را به نانوایان ارائه کرد که به موجب آن قیمت نان در بسیاری از نانوایی‌ها کاهش خواهد یافت و موجب ساماندهی قیمت نان خواهد شد.


وی افزود: متاسفانه در استان تهران شاهد قیمت‌های متعدد نان در نانوایی‌ها هستیم و توجیه بسیاری از نانوایان این است که با افزایش هزینه‌ها قیمت نان هیچ تغییری نکرده است، به همین دلیل خودسرانه قیمت‌ها را افزایش دادند.

معاون استاندار تهران گفت: بخشنامه تنظیم بازار وزارت کشور در ستاد تنظیم بازار استان تهران ابلاغ و مقرر شد روز شنبه اکیپ‌های بازررسی به نانوایی‌های استان مراجعه کنند و قیمت‌هایی که به صورت سرسام آور افزایش یافته‌اند باید کاهش پیدا کنند، حال در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با افراد خاطی برخورد قضایی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها