معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

رهبری با امریه 300 نفر از فعالان سمن‌های جوانان موافقت کردند

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با امریه 300 نفر از فعالان سازمان‌های مردم نهاد جوانان در 6 ماه پایانی خدمت سربازی خبر داد.

رهبری با امریه 300 نفر از فعالان سمن‌های جوانان موافقت کردند
کد خبر: 344396
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۵:۲۰:۱۵

اعتمادآنلاین| ‌ محمد مهدی تندگویان گفت: در موضوع سرباز مهارت که کار آن را از سال گذشته آغاز کردیم ما درخواستی مبنی بر سپری کردن 6 ماه پایانی خدمت وظیفه فعالین تشکل های جوانان به صورت امریه در محل تشکل خود داشتیم که مشوقی برای اعضای فعال این سمن ها باشد.

تندگویان تصریح کرد: این موضوع با امتیازات و جزئیاتی که ما از اعضای سمن ها احصا کردیم، گردش کار شد و خدمت مقام معظم رهبری ارائه شد که ایشان با این موضوع موافقت کردند و سقف 300 نفری برای تشکل های جوانان کشور در این خصوص تخصیص دادند.

وی اظهار داشت: جا دارد که از توجه ویژه مقام معظم رهبری به موضوع تشکل های جوانان و فعالیت های داوطلبانه تشکر کنم که این امر و این توجه باعث دلگرمی و انگیزه مضاعف جوانان برای پیوستن به این جریان اجتماعی و فعالیتهای داوطلبانه عام المنفعه خواهد شد.

تندگویان در خصوص شرایط اجرای این موضوع گفت: جزئیات و مدل اجرای این کار و محورهای واجدین شرایط پس از ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح در اصرع وقت اعلام خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها