زمانی که فان‌دایک، فرشته مرگ را ناکام گذاشت

مدافع لیورپول هفت سال پیش ممکن بود به دلیل بیماری جانش را از دست بدهد.

زمانی که فان‌دایک، فرشته مرگ را ناکام گذاشت
کد خبر: 344417
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۵:۴۸:۲۲

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از مارکا، فیرجیل فان دایک یکی از بهترین مدافع‌های میانی جهان و بهترین بازیکن یوفا در سال 2019 هفت سال پیش بهترین جایزه را کسب کرد که آن "زندگی‌اش" بود.

مدافع هلندی لیورپول در سال 2012 زمانی که تنها 21 سال داشت از بیماری آپاندیس، التهاب صفاق و عفونت ادراری رنج می‌برد. این بیماری در اغلب موارد باعث مرگ بیمار می‌شود. فان دایک در یک مصاحبه با فورفورتو به این قضیه اشاره کرد و گفت: تنها چیزی که می‌توانستم ببینم لوله‌هایی بود که به من آویزان شده بود. بدنم از بین رفته بود و نمی‌توانستم کاری انجام دهم.

در آن لحظه بدترین فکرها در ذهنم بود.

آن زمان مدافع هلندی برای تیم خرونینخن بازی می‌کرد. دیک لوکین، سرمربی تیم درباره وضعیت فان دایک در آن دوران گفت: ابتدا فکر کردیم سرما خوردگی دارد. چند روز در خانه ماند و درد زیادی از شکم احساس می‌کرد. او به بیمارستان منطقه رفت و پزشکان نتوانستند متوجه مشکلش شوند. به همین خاطر او را به خانه فرستادند. مادرش وضعیت را عادی ندانست و دوباره او را به بیمارستان برگرداند. این کار نقش مهمی در نجات جانش داشت.

فان دایک به شدت از وضعیت خود ترسید و این ترس تا جایی پیش رفت که شروع به نوشتن وصیت‌نامه‌اش کرد. او نوشت: اگر مردم، بخشی از پولم به مادرم برسد. البته کسی دوست ندارد درباره این مضوع صحبت کند اما باید این کار را انجام دهیم. ممکن است همه چیز تمام شود.

در نهایت فان دایک بهبود یافت و بزرگترین چالش زندگی‌اش را پشت سر گذاشت. او اکنون به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان یاد می‌شود. کسی چه می‌داند شاید برنده توپ طلای بعدی مدافع هلندی باشد. او چند ماه پیش جام قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا در واندا متروپولیتانو بالای سر برد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها