کد خبر: 344472
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۹:۳۰:۱۰
| |

قالیباف:

جای کدخدا به خدا اعتماد کنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اتکا به جوانان و مردم از درس‌های دوران دفاع مقدس است که امروز هم اگر به آن عمل کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

جای کدخدا به خدا اعتماد کنیم
کد خبر: 344472
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۹:۳۰:۱۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدباقر قالیباف روز سه‌شنبه در یادواره شهدای مسجد جامع قاین در شهرستان قاینات افزود: اگر مانند دوران دفاع مقدس جوانان را باور کنیم به یقین بیش از پیش پیروز خواهیم شد.

وی بیان کرد: در حقیقت دوران دفاع مقدس محل تولید و تربیت عناصری شد که مبتنی بر ایمان به خدا و در عرصه‌های مختلف شکل گرفتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این فرصت در دوران دفاع مقدس فراهم شد که اندیشه‌ها، ذهنیات و استعدادهای نیروهای جوان در همان دوران جوانی به رشد و بلوغ رسید و اگر دوران دفاع مقدس نبود خیلی از اینها شناخته نمی شد یا زمان زیادی برای شناخت می‌برد.

وی اظهار داشت: درس دیگری که از دفاع مقدس آموختیم این بود که باید روی پای خود بایستیم و به جوانان و مردم خودمان متکی باشیم.

قالیباف با بیان این که تنها عوامل پیروزی ما ایمان به خدا و مردم است گفت: افتخاری که در منطقه و در دنیا داریم از همین دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس باید تبیین و تجربیات آن دوران به نسل جدید و آینده منتقل شود.

وی گفت: همان خدایی که در دوران دفاع مقدس بود، خدای امروز ما در شرایط اقتصاد فعلی هم هست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: به جای کدخدا به خدا اعتماد و به مردم اتکا کنیم ببینید مشکل اقتصادی کشور حل خواهد شد یا خیر.

وی گفت: این تجربیات را برای نسل‌های بعدی بیان کنیم و به کسی اجازه ندهیم دوران دفاع مقدس را تحریف یا اغراق کند زیرا واقعیت دفاع مقدس کفایت می‌کند تا همه در برابر این دستاورد بزرگ سر تعظیم فرود بیاورند.

قالیباف افزود: دفاع مقدس فرهنگ شهادت را احیا کرد و مدافعان حرم تبلور یافته همین فرهنگ ناب هستند.

وی گفت: ما نمی‌گوییم تحریم‌ها کاغذپاره است بلکه تحریم سخت و فشار بر مردم است اما در کنار آن ظرفیت‌هایی در کشور وجود دارد که اگر این ظرفیت‌ها در کنار باور و اعتماد به جوانان قرار گیرد از بسیاری مشکلات عبور می‌کنیم.

منبع: مثلث آنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها