برانکو:

مشکل اصلی الاهلی داخل رختکن این تیم بود

سرمربی سابق الاهلی دلیل اصلی برکناری اش را مشکلات موجودش در رختکن تیم عنوان کرد.

مشکل اصلی الاهلی داخل رختکن این تیم بود
کد خبر: 344548
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۰۹:۱۱:۳۵

اعتمادآنلاین| ‌ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس که 10 روز پیش از سمت مربیگری الاهلی عربستان بعد از دو ماه هدایت تیم برکنار شده بود در جدیدترین مصاحبه با برنامه «المرمی» عربستان گفت: مشکل اصلی الاهلی در فصل گذشته در داخل رختکن بود وقتی به الاهلی آمدم از این مشکلات اطلاع داشتم و تلاش کردم تا به بازیکنان بفهمانم که با باشگاه از همه چیز بزرگتر است و در اولویت قرار دارد ولی این کار من با یک شب و روز به نتیجه نمی رسید!

وی افزود: برخی از بازیکنان در الاهلی مغرور بودند و تنها می خواستند برای خودشان بازی کنند و عمر السومه یکی از آنها بود. او می خواست در خط حمله الاهلی به تنهایی بازی کند و خودنمایی کند اما من با دو مهاجم بازی می کردم به بصاص نیز میدان دادم و این باعث ایجاد مشکل بین ما شد.

سرمربی کروات درباره اینکه طلب خود را از الاهلی گرفته است یا نه گفت: زمانیکه الاهلی را ترک کردم چیزی از مطالباتم را نگرفتم و تنها یک ماه حقوقم را دریافت کردم. الاهلی باید یک سال دستمزد من را پرداخت کند. دو روش پیش روی ما است اول اینکه با یکدیگر جلسه بگذاریم و من مطالبات را بگیرم یا اینکه به فیفا شکایت کنم.

برانکو در واکنش به خبرنگار سعودی که 8 میلیون ریال سعودی به عنوان غرامت رقم بالایی است ، گفت: شما کارنامه من را نگاه کنید من 11 جام در کشورهای چین، کرواسی و ایران کسب کردم و بیش از 30 سال در حرفه مربیگری مشغولم به نظرم این رقم بسیار پایانی در بند فسخ قرارداد است و مربیان دیگر رقم های بالاتر از این را به عنوان بند فسخ قرارداد قرار می دهند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها