کد خبر: 344558
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۰۹:۲۳:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از جنجال امروز در مجلس گزارش می‌دهد:

پژمانفر خطاب به رئیس مجلس: دیکتاتور!/ لاریجانی: شما دیکتاتور هستید و همه تریبون‌ها دست شماست/ عادت کرده‌اید با فریاد کارهایتان را جلو ببرید

در جریان بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی میان نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و علی لاریجانی رئیس مجلس درگیری لفظی به وجود آمد.

پژمانفر خطاب به رئیس مجلس: دیکتاتور!/ لاریجانی: شما دیکتاتور هستید و همه تریبون‌ها دست شماست/ عادت کرده‌اید با فریاد کارهایتان را جلو ببرید
کد خبر: 344558
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۰۹:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی، پس از آنکه اعلام شد این طرح رأی آورده است، نصرالله پژمانفر، نماینده مشهد، به مقابل جایگاه هیات‌رئیسه مجلس رفت و فریاد زد که این طرح به دوسوم رأی نیاز دارد، چون خلاف قانون برنامه است. علی لاریجانی هم در پاسخ به او گفت: «بنشینید و تذکر بدهید، اینجا نباید تذکر بدهید.»

به گزارش خبرنگار پارلمانی اعتمادآنلاین ، در جریان بررسی جزئیات طرح تشکیل وزارت بازرگانی بار دیگر پژمانفر بر ارائه تذکر اصرار کرد در حالی که هنوز نوبتش نرسیده بود. همین مساله باعث شد که علی لاریجانی خطاب به نماینده مشهد گفت: «توهین نکنید آقای پژمانفر! تذکرتان را ثبت می‌کنم و جواب‌تان را می دهیم. اینکه فریاد می‌زنید و می‌آیید اینجا کار درستی نیست. در مجلس که فقط شما تشریف ندارید. مجلس آیین‌نامه دارد، اگر تذکر دارید ثبت کنید. عادت کرده‌اید با فریاد کارهایتان را جلو ببرید.»

در همین حین پژمانفر خطاب به لاریجانی گفت: دیکتاتور! دیکتاتور!

بیان این کلمه عصبانیت علی لاریجانی را برانگیخت و گفت: «توهین نکنید! دیکتاتور دیکتاتور! یک چیزی یاد گرفته‌اید. دیکتاتور شما هستید که این بساط را در کشور راه انداخته‌اید و تریبون یک‌طرفه شمایید که همه تریبون‌ها دست‌تان است و هر چه می‌خواهید به همه می‌گویید. کسی هم هیچ‌چیز به شما نمی‌گوید که این مملکت این‌گونه شده است.»

او ادامه داد: «چهار نفر این‌طور حرف می‌زنند و بقیه تسلیم می‌شوند. ما چیزی به شما نمی‌گوییم ولی شما هر کار می‌خواهید می‌کنید.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها