کد خبر: 344580
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۰۹:۵۳:۵۸
| |

رئیس پلیس راه:

استان فارس رتبه اول جان باختگان حوادث رانندگی در طرح تابستانه را دارد

رئیس پلیس راه گفت: استان فارس با 181 کشته رتبه اول فراوانی در تعداد جان باختگان حوادث رانندگی در طرح تابستانه را به خود اختصاص داد.

استان فارس رتبه اول جان باختگان حوادث رانندگی در طرح تابستانه را دارد
کد خبر: 344580
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۰۹:۵۳:۵۸

اعتمادآنلاین| ‌ سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه در کمیته طرح های ترافیکی در مقر پلیس راهور در شهرک آزمایش به ارائه آمار تصادفات در طرح تابستان پرداخت و گفت: در طول طرح تابستان برابر آمار دوربین های تردد شمار در سطح کشور هر روز بالغ بر 300 میلیون کیلومتر پیمایش داشتیم و هر پیمایش به طور متوسط 150کیلومتر انجام شد.

وی به ارائه آمارها پرداخت و افزود: به جز در شهریورماه که 4 دهم کاهش تردد داشتیم در تیر و مرداد با آمار 8/4 و 10/4 افزایش تردد داشتیم.

رئیس پلیس راه تصریح کرد: در تصادفات فوتی در طرح تابستانه 4 درصد کاهش و تصادفات جرحی هم 651 فقره افزایش داشته است اما باید گفت هم در تعداد متوفی و مجروح و هم در تعداد کل شاهد افزایش بوده ایم؛ فارس رتبه اول کشته شده ها را با 181 کشته به خود اختصاص داد و اصفهان با 140 کشته و خراسان رضوی با 113 در رتبه های دوم و سوم جای گرفتند.

سردار حسینی اعلام کرد: اردبیل با 16 نفر و چهارمحال و بختیاری و تهران غرب به ترتیب کمترین آمار کشته‌ها در طرح تابستانی 98 را به خود اختصاص داده اند؛ در مقابل همدان با 22 نفر کشته رتبه اول افزایش کشته ها در طرح تابستان را داشته و کهکیلویه و بویراحمد و کرمان در رده‌های بعدی جا دارند.

وی گفت: استان‌های کاهشی در طول طرح تابستانی آذربایجان شرقی با 32 نفر کشته و کردستان با 29 نفر و اصفهان هم رتبه‌های بعدی استان‌های کاهشی را در طول طرح تابستان داشتند.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها