کد خبر: 344676
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۲:۱۹:۴۳
| |

نقوی حسینی، عضو فراکسیون ولایی مجلس:

به وقتش می‌گویم که مسئول وضع فعلی کشور چه کسانی هستند

سید حسین نقوی حسینی، عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: به موقع می گویم که مسئول وضع فعلی کشور چه کسانی هستند، کسانی که 20 دقیقه ای برجام را تصویب کردند و کسانی که مسئول بزرگترین فساد اقتصادی در طول تاریخ دولت جمهوری اسلامی هستند.

به وقتش می‌گویم که مسئول وضع فعلی کشور چه کسانی هستند
کد خبر: 344676
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۲:۱۹:۴۳

اعتمادآنلاین| سید حسین نقوی حسینی، در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: در مورد سخنان آقای لاریجانی خطاب به آقای پژمانفر که از نمایندگان باتقوای دو دوره مجلس هستند حرف هایی دارم که در حضور خود آقای لاریجانی مطرح می کنم.

وی افزود: ایشان را دیکتاتور خطاب می کنند، آیا مسئول وضع کشور آقای پژمانفر است؟ انحصار تریبون در اختیار آقای پژمانفر است؟ صحبت می کنم و به موقع می گویم که مسئول وضع فعلی کشور چه کسانی هستند؛ کسانی که 20 دقیقه ای برجام را تصویب کردند و کسانی که مسئول بزرگترین فساد اقتصادی در طول تاریخ دولت جمهوری اسلامی هستند. همچنین درخصوص مطالب ایشان درباره صداوسیما مطالبی مطرح می کنم، آیا فقط صداوسیما ما را تخریب کرد؟ دولتمردان 6 سال ما را تخریب نکردند؟ جملاتشان را از تریبون بیان می کنم.

نقوی حسینی با اشاره به موضوع رتبه بندی معلمان اظهار کرد: این دولت کمترین بها را به آموزش و پرورش داد. وزارتخانه ای که در این دولت 5 بار دچار تغییر مدیریت شد. رییس جمهور و وزرا، به فرهنگیان وعده دادند که موضوع رتبه بندی فرهنگیان اجرا می شود، سال تحصیلی جدید نیز آغاز شده است، یکبار این رتبه بندی را اجرا کنید با آبروی یک میلیون خانواده فرهنگی بازی نکنید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها