کد خبر: 344711
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۳:۲۷:۲۴
| |

موسوی لارگانی، عضو فراکسیون ولایی مجلس:

آیا مشکلات معیشتی با رفع حصر حل می‌شود؟

موسوی لارگانی، عضو فراکسیون ولایی مجلس، سخنان نمایندگان در مورد رفع حصر را سخنانی انحرافی خواند.

آیا مشکلات معیشتی با رفع حصر حل می‌شود؟
کد خبر: 344711
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۳:۲۷:۲۴

اعتمادآنلاین| موسوی لارگانی، عضو فراکسیون ولایی مجلس، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در اخطار قانون اساسی گفت: نظام تصمیمی درباره افرادی که در سال 88 تیشه به ریشه نظام زدند و با ایجاد فتنه در مقابل نظام ایستادند گرفت. قرار بر این شد که بعضی از افرادی که دستاوردهای انقلاب را زیر سوال بردند در حصر باشند و رهبری نیز بر این امر تاکید کردند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تاکید کرد: اصلاح‌طلبان به طور کامل شورای شهر را در اختیار داشته و در این دوره 30 نفر از اصلاح‌طلبان به عنوان نماینده تهران در مجلس بودند. آنها که این روزها حرفی برای مردم ندارند، به موضوع حصر و آزادی این افراد اشاره می‌کنند. آیا حل مشکلات کشور در گرو رفع حصر این چهار نفر است؟ اگر حصر برداشته شود مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان حل می‌شود؟

موسوی لارگانی ضمن تاکید به اهمیت اشتغال، اظهارات نمایندگان در مورد حصر را انحرافی خواند و گفت: اینکه اصلاح‌طلبان می‌گویند محصورین با شکنجه اعتراف کردند، صحبت انحرافی است. سال گذشته به نام حمایت از کالای ایرانی و امسال که به عنوان رونق تولید نامگذاری شده است. حال که اصلاح‌طلبان نتوانستند کاری در این خصوص انجام دهند ذهن مردم را به این سمت منحرف می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها