غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در مجلس:

هنوز کار بافت تاریخی دهدشت شروع نشده است

غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: هنوز کار بافت تاریخی دهدشت(بلادشاپور) شروع نشده و باید اقدامات لازم به شکل اساسی انجام شود.

هنوز کار بافت تاریخی دهدشت شروع نشده است
کد خبر: 344719
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۳:۳۶:۲۷

اعتمادآنلاین| غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، ظهر روز چهارشنبه، سوم مهر ماه در نشست بازآفرینی شهری استان، گفت: سازماندهی بین مدیریتی در اجرای پروژه‌های استان ضروری است، در شهرهای استان باید با هماهنگی کارها انجام شود تا مردم استفاده کنند.

وی اظهارکرد: به تنهایی امکان حرکت‌های توسعه ای و تکمیل پروژه‌ها میسر نبوده و هماهنگی و تعامل دستگاهی در دستیابی به اهداف مورد تاکید است.

نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعریف انبوه پروژه توسعه را رقم نمی زند، خاطرنشان کرد: باید پروژه های مهم که اثر تکاثری در بهبود و ارتقای ظرفیت های شهری دارند، انجام شود.

تاجگردون با اشاره به اینکه شهر یاسوج با 130هزار جمعیت، به 240هزار نفر خدمات ارائه می دهد، تصریح کرد: انتظارات از این جلسات بهبود و ارتقای ظرفیت هاست و باید از تعریف پروژه های متعدد خودداری کرده و با تعریف یک یا دو پروژه مهم، تغییرات زیرساختی رقم بخورد.

وی با تاکید بر اینکه گیرهای ساماندهی و مدیریتی در استان داریم، تصریح کرد: برای اینکه کار شاخصی برای تحول در شهر انجام دهیم، ارائه مجموعه ای از پیشنهادات عدم تصمیم گیری یا خروجی محوری را رقم می زند.

نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورودی آبشار یاسوج نیاز به تغییر دارد، ادامه داد: ‌باید در تعریف پروژه ها بر روی یک یا دو پروژه مهم متمرکز شد تا نتیجه مطلوبتری شکل بگیرد.

تاجگردون ضمن گلایه از مسئولان کشوری و استانی در خصوص بلادشاپور با اشاره به اینکه قدمت شهر دهدشت متعلق به دوران صفویه است، بیان کرد: هنوز مشاور اجرایی کار بافت تاریخی دهدشت قدیم(بلادشاپور) انتخاب نشده و کار را به شکل اساسی شروع نکرده است و باید اقدامات لازم به شکل اساسی انجام شود.

وی اظهارکرد: این شهر160هکتار بافت فرسوده دارد که از این میزان 37 هکتار بافت تاریخی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها