واکنش فرشاد احمدزاده به حکم کمیته انضباطی/ در دربی به دنبال تشنج نبودم

بازیکن تیم پرسپولیس به اتفاقات رخ داده در شهرآورد 90 و محرومیتش تا اطلاع ثانویه واکنش نشان داد.

واکنش فرشاد احمدزاده به حکم کمیته انضباطی/ در دربی به دنبال تشنج نبودم
کد خبر: 344805
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۶:۰۷:۲۲

اعتمادآنلاین| ‎ پس از اتفاقاتی که در جریان شهرآورد 90 رخ داد با رأی کمیته انضباطی، فرشاد احمدزاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل هل دادن یکی از بازیکنان استقلال تا اطلاع ثانوی محروم شد و به همین خاطر این بازیکن فردا مقابل سپاهان غایب خواهد بود.

فرشاد احمدزاده در خصوص اتفاقات رخ داده در جریان شهرآورد 90 و اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد،‌گفت: ما بازیکنان پرسپولیس همگی با هم برادر و از یک خانواده‌ایم و وقتی دیدم در آن صحنه ضربه بسیار محکمی به صورت و سر سیامک نعمتی برخورد کرد واقعاً فکر کردم که سر یا گردن او شکست که خیلی عصبانی شدم و به همین خاطر در یک لحظه بازیکن استقلال را هل دادم. به هر حال بازی شهرآورد بسیار پرفشار است و در آن شرایط گاهی انسان نمی‌تواند خودش را کنترل کند و من هم یک بازیکن جوان هستم که یک لحظه عصبانی شدم و گرنه با هیچ کدام از بازیکنان استقلال و سایر تیم‌ها دشمنی ندارم بلکه ما همه با هم دوست هستیم و در آن صحنه هم یک اتفاق فوتبالی رخ داد.

وی ادامه داد: من به هیچ عنوان به دنبال تشنج و جنجال‌آفرینی در بازی یا روی سکوها نبودم و همه دیدند که در جریان بازی کوچکترین مشکلی ایجاد نکردم و فقط دستورات سرمربی تیم را در زمین پیاده می‌کردم اما در آن صحنه یک لحظه عصبانی شدم و این موضوع را پای جوانی من بگذارید.

خوشبختانه فیلم بازی موجود است و می‌توانید ببینید که بعد از بازی به سراغ تک تک بازیکنان استقلال رفتم و به آنها خسته نباشید گفتم و حتی بازیکنانی که از روی ناراحتی روی زمین دراز کشیده بودند را بلند کردم چون ما با هم دشمن نیستیم بلکه فقط 90 دقیقه رقیب هستیم. گاهی در شهرآورد از این اتفاقات رخ می‌دهد و آن هم به دلیل حساسیت و فشار بالای بازی است و گرنه هیچ قصد و غرضی برای این کار نداشتم و به دنبال تشنج‌آفرینی هم نبودم.

احمدزاده خاطرنشان کرد: من یک بازیکن جوان هستم و سابقه جنجال یا حاشیه‌سازی را ندارم. همیشه در بازی سعی می‌کنم فقط روی عملکرد خودم متمرکز باشم و دنبال حاشیه نمی‌روم اما نمی‌دانم که چرا این اتفاق رخ داد و از مسؤولان محترم کمیته انضباطی می‌خواهم که به این مسأله توجه کنند که من دنبال جنجال نبوده و نیستم. از این اتفاقات در هر بازی امکان دارد رخ بدهد و امیدوارم که مسؤولان بدانند که هیچ قصد و غرضی در اتفاقات رخ داده نداشتند.

همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و من فکر کردم که سیامک آسیب خیلی جدی دیده و به همین دلیل عصبانی شدم و فقط بازیکن استقلال را هل دادم که از این مسأله هم پشیمان هستم.

بازیکن تیم پرسپولیس که فردا مقابل سپاهان غایب خواهد بود درباره این بازی خاطرنشان کرد: بازی فردا مقابل سپاهان خیلی حساس است و شاید شرایط دو تیم در جدول به گونه‌ای باشد که حساسیت این بازی را چند برابر کرده است. خیلی دوست داشتم که می‌توانستم مقابل سپاهان بازی کنم تا به تیم‌ام کمک کنم اما به هر حال شرایط به گونه‌ای شد که در این بازی با رأی کمیته انضباطی غایب خواهم بود. هر چند که مطمئن هستم همه بازیکنان با تلاش بسیار زیاد به دنبال گرفتن سه امتیاز این بازی و رسیدن به صدر جدول هستند. درست است که در این بازی غایبم اما دعا می‌کنم که پرسپولیس فردا برنده از زمین بیرون بیاید و امیدوارم که هواداران عزیز ما مثل همیشه با حضور حداکثری در ورزشگاه از پرسپولیس حمایت کند تا بچه‌های تیم با انگیزه بسیار بیشتری به زمین برود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها