دفتر تحکیم وحدت: مقاومت جهان اسلام باید مهم‌ترین پیام رئیس جمهور در نیویورک باشد

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت کشور: دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای محورهای پیشنهادی سخنرانی رییس جمهور در نشست سازمان ملل را به ایشان ارسال کرده است که مهم‌ترین اولویت در این نامه پیام مقاومت جهان اسلام است.

دفتر تحکیم وحدت: مقاومت جهان اسلام باید مهم‌ترین پیام رئیس جمهور در نیویورک باشد
کد خبر: 344848
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۷:۴۶:۵۷

اعتمادآنلاین| ‌ دانشور خدابنده‌لو دبیر سیاسی تشکل تحکیم وحدت کشور و دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، با اشاره به‌حضور ریئس جمهور ایران در نیویورک گفت: با کمال گستاخی سه کشور اروپایی ایران را به حمله به تأسیسات نفتی آرامکو متهم کرده‌اند و این نوع برخورد حاکی از دنباله‌روی بی‌چون و چرای آن‌ها از سیاست‌های اتهامی دولت آمریکا است.

وی افزود: تکلیف آمریکا روشن است و دولت‌مردان دیپلمات به هیچ وجه نباید با آمریکا مذاکره کنند.

خدابنده‌لو تأکید کرد: دیدار رئیس جمهور با آقای جانسون و سران کشورهای اروپایی که این اواخر حرف از محدود کردن بیشتر هسته‌ای ایران و توافق‌های جدید از جمله معاهدهٔ MTCR رژیم کنترلی فناوری موشکی و توافقات دیگر می‌زنند با موضع عزتی که مدنظر ما است در تضاد است.

وی اظهار کرد: دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای محورهای پیشنهادی سخنرانی رییس جمهور در نشست سازمان ملل را به ایشان ارسال کرده است که مهم‌ترین اولویت در این نامه پیام مقاومت جهان اسلام است.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت کشور در پایان با اشاره به نتیجهٔ تلاش آمریکا برای ایجاد ائتلاف در موضوع خلیج فارس گفت: به نظر می‌رسد ابتکار ائتلاف امید، صلح هرمز، با توجه به‌حضور شش کشور حاشیه خلیج فارس در ائتلاف آمریکا نمی‌تواند طرح مناسبی باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها