کد خبر: 344852
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۸:۰۱:۴۰
| |

رییس کمیته ملی المپیک ایتالیا:

«تمارض» بدتر از «نژادپرستی» است

رییس کمیته ملی المپیک ایتالیا در اظهارنظری عجیب و با وجود گزارش‌های زیاد منتشر شده مبنی بر تخلفات نژادپرستانه صورت گرفته در سری‌آ ایتالیا، «تمارض» بازیکنان را معضلی بزرگ‌تر از «نژادپرستی» خواند.

«تمارض» بدتر از «نژادپرستی» است
کد خبر: 344852
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۸:۰۱:۴۰

اعتمادآنلاین| ‌ دنبال انتشار گزارش‌های زیاد در خصوص تخلفات نژادپرستانه صورت گرفته در ورزشگاه‌ها در فصل جدید سری‌آ، این لیگ معتبر اروپایی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

در جریان دیدار اینترمیلان و کالیاری و پس از به ثمر رسیدن گل نراتزوری توسط «روملو لوکاکو»، شعارهای نژادپرستانه هواداران میزبان به وضوح از سکوها شنیده می‌شد.

دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا نیز پس از اینکه «دالبرت» مدافع بنفش‌پوشان به داور اعلام کرد که هدف توهین‌های نژادپرستانه از سوی هواداران آتالانتا قرار گرفته، برای دقایقی متوقف شد.

در این بین، «جیوانی مالاگو» در پاسخ به پرسشی در خصوص این حوادث با تایید نادرست بودن آن، اظهار داشت: توهین به بازیکنان سیاهوست توسط هواداران کار اشتباهی است اما بدتر از آن این است که بازیکنی که سه میلیون یورو درآمد دارد، خودش را در محوطه جریمه حریفان به زمین بزند و با تمارض پنالتی بگیرد و از این پنالتی خوشحال هم باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها