کد خبر: 344858
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۸:۱۲:۳۹
| |

وزارت نیرو برای حل مشکلات سدهای دلفان و سلسله لرستان بازهم وعده داد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با معاون وزیر امیدواریم مشکلات سدهای تاج امیر و معشوره (گاوشمار) در آینده‌ای نزدیک حل شود.

وزارت نیرو برای حل مشکلات سدهای دلفان و سلسله لرستان بازهم وعده داد
کد خبر: 344858
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۸:۱۲:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌ رضا میرزایی عصر امروز پس از بازدید از چندین پروژه حوزه آب و فاضلاب شهرستان‌های سلسله و دلفان، اظهار داشت: معاون وزیر نیرو روز گذشته جهت بازدید و افتتاح چندین پروژه آبی به لرستان سفر کردند که در روز اول سفر ایشان چندین پروژه آب‌رسانی به روستاهای محروم لرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی بابیان اینکه در روز دوم سفر همراه با معاون وزیر نیرو جهت افتتاح و بازدید چندین طرح به حوزه انتخابیه سلسله و دلفان آمدیم، افزود: در ساعات اولیه امروز از پروژه‌های تصفیه خانه فاضلاب شهرستان‌های دلفان و سلسله بازدیدی صورت گرفت و مجریان این طرح‌ها مشکلات را بیان کردند که معاون وزیر نیرو قول همکاری لازم برای رفع موانع این طرح‌ها را داد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان بیان کرد: در ادامه سفر ایستگاه پمپاژ فیض‌آباد که باهدف تأمین آب کشاورزی برای بیش از دو هزار و هکتار از زمین‌های منطقه ایجادشده بازدیدی صورت گرفت که با صحبت‌های انجام‌شده به دنبال این هستیم ظرفیت زمین‌های زیرکشت این ایستگاه را افزایش دهیم.

میرزایی با اشاره به اینکه در بحث افتتاح ایستگاه پمپاژ فیض‌آباد از ظرفیت مردم منطقه استفاده‌شده است، تصریح کرد: مردم منطقه با ایجاد چندین تعاونی در ساخت این طرح کمک بسیار زیادی به شرکت آب و منطقه‌ای استان کرده‌اند.

وی بابیان اینکه امروز از چهار پروژه سدی شهرستان‌های دلفان و سلسه بازدید کردیم، خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با معاون وزیر امیدواریم مشکلات سدهای تاج امیر و معشوره (گاوشمار) در آینده‌ای نزدیک حل شود، همچنین مطالعات دو سد فیروزآباد و ده‌پهلوان نیز ادامه یابد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها