محمدرضا تابش، نایب رییس فراکسیون امید مجلس:

سخنان رییس جمهور در سازمان ملل از موضع اقتدار و عزت بود

محمدرضا تابش، نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، سخنان رییس جمهور در سازمان ملل را از موضع اقتدار و عزت دانست.

سخنان رییس جمهور در سازمان ملل از موضع اقتدار و عزت بود
کد خبر: 344881
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۹:۱۴:۳۵

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش، نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخنان رییس جمهوری در سازمان ملل گفت: آقای روحانی هوشمندانه راه تعامل و مذاکره با ایران و تامین صلح و امنیت در منطقه را تبیین کرد.

وی سخنان رییس جمهوری در سازمان ملل را از موضع اقتدار و عزت ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم آمریکا، اروپا و کشورهای منطقه از این فرصت برای خود و تضمین صلح و ثبات در منطقه استفاده کنند.


نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: آقای روحانی در این فرصت کوتاه هم به تشریح چهره کریه تروریسم و نقش ایران در مقابله با این پدیده شوم پرداخت و هم اقدامات صلح جویانه ایران برای تامین امنیت در منطقه را تشریح کرد.


تابش یادآور شد: رییس‌جمهور اقدام آمریکا در ترک برجام و دعوت به مذاکره را تقبیح کرد و با انتقاد از اروپایی‌ها در عدم توجه کافی نسبت به ایفای تعهدات خود، شرط بازگشت به مذاکره را رفع تحریم‌ها و بازگشت به رسم برجام برذمبنای قطعنامه سازمان ملل دانست.


وی در پایان گفت: رییس جمهور با دعوت از کشورهای منطقه در پیوستن به ائتلاف امید و تشریح دکترین دفاعی ایران، برقراری صلح و ثبات و امنیت در خاورمیانه را در سایه نفی حضور سلطه‌طلبانه قدرت‌های خارجی و مشارکت دولت‌ها و ملت‌های منطقه ذکر کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها