هادی طباطبایی:

برای صعود تیم امید به المپیک باید روی شانس حساب کنیم

مربی پیشین تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است که این تیم برای صعود از گروهش در انتخابی المپیک 2020 باید روی شانس حساب کند نه توانایی فنی.

برای صعود تیم امید به المپیک باید روی شانس حساب کنیم
کد خبر: 344985
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۴ ۱۲:۴۰:۰۸

اعتمادآنلاین| ‌ هادی طباطبایی در خصوص قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و حضور تیم امید کشورمان در گروهی متشکل از ازبکستان، کره‌جنوبی و چین، گفت: وضعیت تیم امید ایران خوب نیست و ما کار زیادی برای این تیم انجام نداده‌ایم. فقط مسابقه به مسابقه یادمان می‌افتد که باید در رقابت‌ها شرکت کنیم و ساختار خوبی را برای تیم‌های پایه تعریف نمی‌کنیم.

وی افزود: حدود یک سال و نیم پیش صحبتی با مسئولان داشتم و در خصوص وضعیت تیم امید نگرانی‌ام را عنوان کردم. با این حال فرصت را از دست داده‌ و فقط به مسابقات رفته‌ایم. می‌بینیم که تمام کشورها روی تیم‌های پایه خود کار می‌کنند، برنامه‌ریزی دارند و نتیجه هم می‌گیرند، اما ما فقط به حضور در مسابقات فکر می‌کنیم. باید این شیوه خود را عوض کنیم و به جای حضور در مسابقات، برنامه‌ریزی و حضور در مسابقات را در دستور کارمان قرار دهیم.

مربی پیشین تیم فوتبال امید کشورمان در واکنش به این سؤال که آیا تیم ایران شانسی برای صعود از گروهش و سپس صعود به المپیک 2020 خواهد داشت یا نه، گفت: خود شما می‌پرسید که آیا شانسی داریم یا نه، پس ما فقط باید شانس بیاوریم که صعود کنیم. فقط باید روی شانس حساب کنیم، نه توانایی فنی تیم.

طباطبایی درباره اینکه آیا تغییرات پی در پی کادرفنی تیم امید و حواشی اخیری که در این تیم بوده باعث از دست رفتن تمرکز امیدها خواهد شد یا نه، اظهار داشت: مسلماً بی‌تأثیر نیست و همه عوامل دست به دست هم می‌دهند تا شرایط را تغییر بدهند.

وی در واکنش به این مسئله که دوره قبلی و تیم تحت هدایت خاکپور و او شانس زیادی برای صعود به المپیک داشت و چه شرایطی پیش آمد که تیم امید این شانس را از دست بدهد، خاطرنشان کرد: تیم خوبی را درست کرده بودیم و امکان صعود زیاد بود، اما مشکلی که زمان ما وجود داشت مربوط به اختلاف نظرها می‌شد. به دلیل بحثی که درباره کارلوس کی‌روش و نلو وینگادا وجود داشت، اختلاف نظر و اختلاف سلیقه‌ای ایجاد شد که در این شرایط هم حمایت چندانی از تیم امید نشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها