جنایت در خیابان جردن تهران به خاطر ارث و میراث

فردی که پس از بازگشت از سوئد پدرش را در خیابان جردن به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

جنایت در خیابان جردن تهران به خاطر  ارث و میراث
کد خبر: 345017
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۴ ۱۴:۲۴:۳۰

اعتمادآنلاین| ‌ در ساعت 20 آخرین روز شهریور ماه امسال از طریق بیمارستان از شهدای تجریش خبر فوت مشکوک یک مرد 80 ساله به کلانتری 103 گاندی اعلام شد که بلافاصله مأموران کلانتری برای بررسی موضوع به بیمارستان مراجعه و ضمن تأیید خبر اولیه ، موضوع را سریعاً به کارآگاهان اداره دهم و قاضی کشیک ویژه قتل اطلاع دادند.

با حضور کارآگاهان و بازپرس جنایی در تحقیقات اولیه هویت مقتول بنام "خسرو " شناسایی شد و به نظر رسید که علت فوت درگیری و برخورد جسم سختی با سر وی باشد که در ادامه، تحقیقات از خانمی به هویت سارا 65 ساله که خود را خواهر مقتول معرفی کرد؛ به دستور بازپرس تحقیقات جنایی آغاز شد.


در تحقیقات صورت گرفته از سارا، وی در خصوص علت حضور برادرش در بیمارستان گفت: برادرم پسری دارد بنام شاهین 53 ساله که مقیم کشور سوئد است و 10 روزیست که به ایران آمده، برادرم و همسرش در منزلشان زندگی می کنند و هر دو دچار بیماری ناشی از کهولت سن هستند.


کارآگاهان به دنبال اظهارات خواهر مقتول به سراغ همسر وی رفتند که او نیز در تحقیقات به عمل آمده گفت: روز حادثه 29 شهریور بود که شاهین به منزل آمده و با پدرش شروع کرد به صحبت در مورد ارث و میراث که چرا حق مرا نمی‌دهی ، چرا و چراهای دیگر تا اینکه جر و بحث بین آن دو بالا گرفت که ناگهان شاهین به سمت همسرم حمله ور شده و او را مورد ضرب و شتم قرار داد و از آنجایی که من نمی‌توانستم کاری کنم، بلافاصله رفتم و سرایدار را برای کمک صدا زدم تا برگردم دیدم که همسرم بی هوش بر روی زمین افتاده و از شاهین هم خبری نیست که با اورژانس تماس گرفتم و وی را برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند ولی بعد از دو روز فوت کرد.

با به دست آمدن این اطلاعات و مشخص شدن عامل جنایت، دستور دستگیری شاهین از سوی بازپرس پرونده صادر شد و کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه شاهین در محدوده جنت آباد شدند و این فرد در دوم مهرماه در یک عملیات پلیسی دستگیر و به اداره دهم منتقل شدند.

متهم در بازجویی‌های انجام شده به ماموران گفت: من و پدرم چند سالی است بر سر مسائل مالی اختلاف شدید داریم حتی او یک آپارتمانی که در محدوده خیابان فرشته بود و سه دانگ آن سهم من بود را فروخته و چیزی به من نداد و امروز و فردا می‌کرد. تا اینکه در تاریخ 19 شهریور ماه از سوئد به ایران بازگشتم و روز حادثه من و پدر و مادرم در خانه بودیم. با پدرم در مورد این موضوع صحبت می کردیم که ناگهان پدرم شروع به فحاشی کرد و چون سن اش بالا بود من هیچ عکس العملی نشان ندادم. تا اینکه او با عصایی که در دست داشت بر سر من زد، دیگر من هیچی نفهمیدم و شروع به ضرب و شتم وی کردم و در یک آن دیدم روی زمین افتاد. صورتش خونی شده بود از ترس فرار کردم و چند روزی در منزل یکی از دوستانم مخفی شدم که در نهایت دستگیر شدم.


مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به دستگیری عامل جنایت و اعتراف صریح متهم به قتل با انگیزه اختلاف مالی، وی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها