در نمایشگاه تخصصی تجهیرات صنعت نفت شیراز صورت گرفت؛

تشریح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی صنعت نفت در نمایشگاه نفت شیراز

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شرکت ملی نفت ایران در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیرات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شیراز تشریح شد.

تشریح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی صنعت نفت در نمایشگاه نفت شیراز
کد خبر: 345053
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۴ ۱۶:۱۵:۴۱

اعتمادآنلاین| آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شیراز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل و مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، جمعی از دیگر مدیران صنعت نفت استان فارس، متخصصان حوزه نفت و گاز کشور و مهمانان خارجی در دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز برگزار شد.

رامین قلمبر دزفولی، مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت در آیین گشایش این نمایشگاه، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نفت و وضع کالاهای ساخت داخل و حمید ایزدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی برنامه‌های این شرکت و پروژه‌های در حال اجرا را تشریح کردند.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، بزرگترین شرکت تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به عنوان نماینده شرکت ملی نفت ایران در این نمایشگاه حضور دارد.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیرات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شیراز با حضور بیش از 105 غرفه داخلی و 4 غرفه خارجی از 4 کشور جهان از سوم تا ششم مهرماه در شیراز برگزار می‌شود.

منبع: شانا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها