کد خبر: 345099
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۴ ۱۹:۲۱:۰۸
| |

جمشید انصاری، معاون رئیس جمهوری:

فلسفه وجودی دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت خدمت بە مردم است

جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: اساس فعالیت دستگاه‌های اجرایی و حضور کارکنان دولت ارائە خدمات مطلوب بە مردمی است که همیشه پای انقلاب مانده اند.

فلسفه وجودی دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت خدمت بە مردم است
کد خبر: 345099
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۴ ۱۹:۲۱:۰۸

اعتمادآنلاین| جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، شامگاه پنجشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری و تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان کردستان با بیان اینکە جشنوارە شهید رجایی فرصتی برای نگاه مجدد به عملکرد نظام اداری و دستگاه های اجرایی در سطح ملی و استانی است، گفت: دستگاه های اجرایی موظف هستند علاوه بر تسهیل گری خدمات لازم را با بهترین کیفیت به مردم ارائه دهند.

وی افزود: تلاش نظام اداری باید ارائه خدمات با کیفیت نسبت به سنوات گذشته به مردم باشد و رضایت عمومی را افزایش دهد.

معاون رئیس جمهور موضوعیت داشتن دستگاه اجرایی به جای خدمت رسانی به مردم از دید کارکنان را یک تصور نادرست عنوان کرد و ادامه داد: ما در نظام اداری نیروها را برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفته ایم واین امر باید به یک فرهنگ سازمانی تبدیل شود.

انصاری ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی توسط افکار عمومی را مهم دانست و یادآور شد: امسال در ارزیابی عملکرد ادارات یک نظر سنجی از مردم انجام دادیم و در آن پرسش نامه ها میزان رضایت مردم از نحوه خدمات را سوال کردیم.

وی بیان کرد: مجموعه کارهای اصلاحی که در ادارات انجام می شود باید تغییر در زندگی مردم منجر شود و هزینه های آنان را کاهش دهد.

گفتنی است در پنجمین جلسه شورای اداری کردستان و جشنواره شهید رجایی از ادارات دامپزشکی، اقتصاد و دارایی، آب و فاضلاب روستایی، جهاد کشاورزی ، آموزش فنی و حرفه ای، بیمه سلامت، بهزیستی، کمیته امداد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان دستگاه های برتر تجلیل شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها