کد خبر: 345128
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۰۸:۳۵:۰۶
| |

ایزدیار:

برای حضور در پارالمپیک 2020 از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد

پرمدال‌ترین شناگر بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: تمام تلاشم بر این است که با ارتقای رکوردم در تمرینات خود را به مسوولان برای حضور در پارالمپیک 2020 توکیو ثابت کنم.

برای حضور در پارالمپیک 2020 از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد
کد خبر: 345128
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۰۸:۳۵:۰۶

اعتمادآنلاین| ‌ درباره عملکرد خود در مسابقات جهانی لندن اظهار کرد: در مسابقات جهانی لندن هر چند به دنبال کسب مدال در ماده صدمتر قورباغه بودم اما این توفیق حاصل نشد و تنها توانستم رکورد وردی بازیهای پارالمپیک 2020 را کسب کنم. البته این که از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک چند سهمیه به ایران اختصاص داده می‌شود هنوز مشخص نیست.

وی گفت: چون در حال حاضر من، سینا ضیغمی و محمدحسین کریمی شناگر کم‌بینا و نابینا موفق به کسب رکورد ورودی پارالمپیک توکیو شدیم بعد از مشخص شدن تعداد سهمیه‌ها، کمیته ملی پارالمپیک براساس رکورد شناگران تصمیم خواهد گرفت چند شناگر را عازم توکیو کند. به هر صورت تمام تلاش من بر این است تا بتوانم با ارتقای رکوردم در تمرینات برای سومین بار مسافر پارالمپیک شوم.

پرمدال ترین شناگر بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اضافه کرد: از رکور خود در مسابقات جهانی لندن راضی نیستم و نتوانستم رکورد واقعی خود را به ثبت برسانم. رکورد من در تمرینات یک دقیقه و 9 ثانیه بود، اما در لندن یک دقیقه و 12 ثانیه شنا کردم. اگر رکورد خود را در مسابقات به ثبت می‌رساندم قطعا روی سکو قرار می‌گرفتم.

ایزدیار خاطرنشان کرد: از شنبه هفته آینده تمرینات خود را به طور جد در مشهد برای حضور در پارالمپیک 2020 توکیو آغاز خواهم کرد تا برای انتخابی آماده شوم. من مطمئنم که دوباره می‌توانم برای سومین بار راهی بازی‌های پارالمپیک شوم. البته در پارالمپیک لندن و ریو من فینالیست شدم اما موفق به کسب مدال نشدم. اما این بار عزم خود را جزم کردم که در صورت حضور در پارالمپیک 2020 بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در پایان گفت: هدف‌گذاری من پارالمپیک 2020 توکیوست و برای رسیدن به چنین هدفی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها