کد خبر: 345156
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۰۹:۲۶:۰۰
| |

مسئول کلینیک پردیسان:

ظرفیت مرکز بازپروری پارک پردیسان به حد اشباع رسیده است

مسؤل کلینیک پردیسان با بیان اینکه بسیاری از گونه‌های غیرقابل رهاسازی شده در کلینیک پارک پردیسان چندین ماه است به دلیل عدم درخواست باغ‌های وحش در این کلینیک باقی مانده‌اند، گفت: ظرفیت این مرکز به حد اشباع رسیده است.

ظرفیت مرکز بازپروری پارک پردیسان به حد اشباع رسیده است
کد خبر: 345156
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۰۹:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی عمارلویی مسؤول کلینیک پردیسان با اشاره به اینکه اخیراً در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان این کلینیک مشکلاتی پیش آمده بود و همزمانی این مساله با آمدن ماشین‌های انتقال حیوانات به داخل پارک این حس را برای کارکنان به وجود آورده بود که امکان تعطیل شدن این مرکز وجود دارد، گفت: با توجه به این شرایط انتقال گونه‌ خرس به مرکز باراجین متوقف شد.

وی با اشاره به این‌که بسیاری از گونه‌های غیرقابل رهاسازی شده در کلینیک پارک پردیسان چندین ماه است به دلیل عدم درخواست باغ‌های وحش در این کلینیک باقی مانده اند، و ظرفیت این مرکز به حد اشباع رسیده است، ابراز داشت: باید در این زمینه تصمیم جدی گرفته شود، چرا که بسیاری از مراکزی که درخواست داده‌اند به حد استانداردهای مورد نظر نرسیده اند.

مسؤول کلینیک پارک پردیسان گفت: پس از اتفاقات دو روز گذشته هیچ گونه‌ای از مرکز خارج نشده و همه کارکنان هم مشغول فعالیت هستند.

عمارلویی در خصوص خروج چهار قلاده خرس به مرکز باراجین نیز گفت: انتقال این فرصت ها جزو برنامه‌های آتی ما بوده و به صورت جلسه آن نیز نوشته شده است اما به اقتضای شرایط این انتقال متوقف شد.

به گفته وی مشکل ما این است که برخی از گونه‌های مورد نظر مورد درخواست نیستند و طی 8 سال گذشته این شرایط تا به حال برای کلینیک پیش نیامده بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها