کد خبر: 345170
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۰۹:۴۲:۵۳
| |

رایزنی هلال‌احمر ایران با سازمان ملل در نیویورک

رییس جمعیت هلال احمر ایران از رایزنی‌های بشردوستانه در سازمان ملل برای فراهم شدن امکان دریافت کمک‌های بین‌المللی نقدی خبر داد.

رایزنی هلال‌احمر ایران با سازمان ملل در نیویورک
کد خبر: 345170
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۰۹:۴۲:۵۳

اعتمادآنلاین| ‌ علی اصغر پیوندی با اشاره به سفر رییس جمهوری به نیویورک و مساله تحریم‌های مالی جمعیت هلال احمر اظهارکرد: جمعیت هلال احمر جمعهوری اسلامی ایران یک ارگان بشردوستانه است که فارغ از بحث‌های سیاسی و نظامی به مردمی که دچار مشکل شده‌اند، خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به سیل فروردین ماه امسال و جمع‌آوری کمک‌های نقدی در خارج از کشور اظهارکرد: در جریان سیل اخیر سازمان‌های بین‌المللی نظیر فدراسیون صلیب سرخ و ... کمک‌های نقدی وغیرنقدی خوبی کردند که کمک‌های غیرنقدی به دست ما رسید اما متاسفانه به دلیل تحریم‌های ظالمانه و یک طرفه که برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی که کارهای بشردوستانه و دارو و درمان را معاف از تحریم کرده، ما نتوانستیم از آن کمک‌ها برای رفع نیازمندی‌های مردم استفاده کنیم.

پیوندی با بیان اینکه امیدواریم با حضور رییس جمهوری در سازمان ملل که مرکز دموکراسی است راه حلی برای این موضوع پیدا شود، گفت: آقای دکتر ظریف با رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ و برخی دیگر افراد رایزنی‌هایی در این خصوص کرده است و خود ما نیز تلاش‌هایی انجام داده‌ایم و امیدواریم به‌زودی این مساله حل شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها