کد خبر: 345220
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۱۱:۰۸:۵۵
| |

دولت انگلستان 50 میلیون پوند به تیم‌های اعزامی به المپیک کمک می‌کند

دولت بریتانیا قول حمایت 50 میلیون پوندی از ورزشکاران اعزامی کشورشان به بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو داد.

دولت انگلستان 50 میلیون پوند به تیم‌های اعزامی به المپیک کمک می‌کند
کد خبر: 345220
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۱۱:۰۸:۵۵

اعتمادآنلاین| ‌ تقریبا 10 ماه تا شروع بازی‌های المپیک زمان باقی است و دولت بریتانیا قصد دارد حمایت 50 میلیون پوندی از ورزشکاران این کشور برای بازیهای المپیک و پارالمپیک کند.

بریتانیا Team GB با مجموع 67 مدال از جمله 27 مدال طلا توانست در رده دوم جدول مدال بازیهای المپیک ریو قرار گیرد که بهترین عملکرد این تیم بود که باعث شد این تیم بالاتر از چین و پشت سر آمریکا در جدول مدال قرار گیرد.

بریتانیا همچنین در پارالمپیک نیز با 147 مدال از جمله 64 طلا در رده دوم جدول مدال قرار گرفت.

بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا افزود: بریتانیا بارها خودش را به عنوان قدرت المپیک و پارالمپیک مطرح کرده است و ورزشکاران ما در چندین رشته ورزشی عملکرد فوق العاده ای ارائه دادند. این سرمایه گذاری که ما از ورزشکاران می کنیم نشان دهنده این است که ما حامی ورزشکارانمان هستیم و از گام به گام تلاش ورزشکارانمان برای رسیدن به مدال در بازی‌های المپیک توکیو حمایت می کنیم. مطمئن هستم تلاش این ورزشکاران باعث الهام بخشیدن به یک ملت می شود و باعث می شود خیلی از جوان‌ها به سمت ورزش کشیده شوند. همانطور که ما در لندن 2012 و ریو 2016 دیدیم. این حمایت مالی باعث می شود ورزشکاران ما در رسیدن به هدفشان که کسب افتخار در بازیهای المپیک و پارالمپیک است، مصمم‌تر عمل کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها