«ترامپ» به پیونگ‌یانگ می‌رود

نماینده سابق آمریکا در امور کره‌شمالی گفت: رئیس‌جمهوری ایالات متحده احتمالا برای نشست با رهبری کره‌شمالی و به منظور تلاش برای استفاده از این فرصت برای تقویت کمپین انتخاباتی‌اش به پیونگ‌یانگ می‌رود.

«ترامپ» به پیونگ‌یانگ می‌رود
کد خبر: 345320
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۱۴:۳۶:۵۰

اعتمادآنلاین| جوزف یون، فرستاده سابق آمریکا در امور کره شمالی گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به احتمال زیاد به پیونگ یانگ سفر می‌کند و هدفش از این سفر تقویت کمپین انتخاباتی‌اش است. هر چیزی که به انتخاب مجددش کمک کند را او انجام می‌دهد.

او ادامه داد: برگزاری یک نشست دیگر احتمال دارد. ترامپ با کره شمالی در ارتباط است و تقریبا این رابطه موفقیت آمیز بوده است همانطور که اکثر آمریکایی‌ها با آن موافق هستند. فکر نمی‌کنم ترامپ راهی را برگزیند که این ابتکار عمل را پیش از انتخاب مجددش از مسیر اصلی خود منحرف کند.

این مقام سابق آمریکایی همچنین ادامه داد، اگر ترامپ تصمیم بگیرد به کره شمالی برود، به او قدرت بیشتری در رویارویی با کره شمالی در زمینه خلع سلاح اتمی می‌دهد.

ترامپ اخیرا گفته بود، انتظار دارد که یکبار دیگر در سال جاری میلادی با کیم جونگ اون دیدار کند اما گفته بود که سفرش به پیونگ یانگ امری غیرمحتمل است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها