رئیس‌جمهور عاشق سلفی در سازمان ملل + ویدئو

رئیس‌جمهور فلسطینی‌تبار السالوادور حین سخنرانی در سازمان ملل در اقدامی عجیب سلفی گرفت.

رئیس‌جمهور عاشق سلفی در سازمان ملل + ویدئو
کد خبر: 345355
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۱۵:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| «نجیب ابوکیله» رئیس‌جمهور 38 ساله السالوادور روز گذشته پیش از آنکه نخستین سخنرانی خود در مجموع عمومی سازمان ملل را آغاز کند، از مخاطبان خواست که یک لحظه صبر کنند و سپس در اقدامی عجیب گوشی موبایلش را از جیبش خارج کرد و در حالی که مقابل حضار ایستاده بود، از خود سلفی گرفت.

بعد از آنکه ابوکیله فلسطینی‌تبار سلفی خود را با آیفون 11 جدیدش گرفت، رو به سران کشور‌های سراسر دنیا کرد و به کنایه گفت: باور کنید، تعداد مردمی که این سلفی را می‌بینند، خیلی بیشتر از آن‌هایی است که به سخنرانی من گوش خواهند داد.

در یکی دیگر از لحظه‌های سخنرانی آقای ابوکیله که مشخصا برای شبکه‌های اجتماعی طراحی شده بود، همسرش گابریلا دختر کوچک‌شان لیلا را به مجمع آورده بود تا سخنرانی پدر تازه‌کارش را بشنود.

ابوکیله در صحبت‌هایش اعلام کرد: شاید در سال‌های آینده لازم نباشد که به نیویورک بیاییم تا در این ساختمان دور هم جمع شویم. تنها با چند ویدیو کنفرانس هم میتوان این کار را انجام داد و چندین میلیون در هزینه‌ها صرفه جویی کرد و من مطمئنم که اگر اثر این ویدیو کنفرانس‌ها بیشتر از گردهمایی‌های نیویورک نباشد از آن‌ها کمتر نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها