کد خبر: 345403
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۰۸:۱۵:۱۹
| |

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان:

بعید است امسال دانشگاه فرهنگیان تکمیل ظرفیت داشته باشد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان درباره تکمیل ظرفیت این دانشگاه برای دوره کارشناسی گفت: طبق گزارش‌های دریافتی، استقبال از دانشگاه فرهنگیان در کنکور 98 بالا بود و بعید است تکمیل ظرفیت داشته باشیم.

بعید است امسال دانشگاه فرهنگیان تکمیل ظرفیت داشته باشد
کد خبر: 345403
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۰۸:۱۵:۱۹

اعتمادآنلاین| ‌ طاهر روشندل در پاسخ به این پرسش که آیا دانشگاه فرهنگیان برای دوره کارشناسی کنکور 98 مرحله تکمیل ظرفیت هم دارد؟ اظهار‌کرد: براساس گزارش‌های دریافتی ما تا این لحظه، استقبال از دانشگاه بالا بوده است و تمام افرادی که پذیرفته شدند، ثبت‌نام کرده‌اند و احتمالاً تعداد ریزش‌ها بسیار کم باشد.

وی افزود: سال گذشته از 24 هزار ظرفیتی که در اختیار داشتیم، 19 هزار و 300 نفر ثبت‌نام کردند و بیش از 4 هزار ظرفیت خالی مانده بود بنابراین درخواست تکمیل ظرفیت دادیم چون کمبود معلم داریم اما امسال بعید می‌دانم که چنین اتفاقی بیفتد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: شواهد حاکی از آن است که نیاز به تکمیل ظرفیت نیست و از 24 هزار نفر ظرفیتی که اعلام کرده بودیم تعداد 23 هزار و 392 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و بعید است که ظرفیت خالی داشته باشیم.

سال گذشته وزارت آموزش‌وپرورش برای پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت اعلام ظرفیت کرده و متقاضی تکمیل ظرفیت در بعضی از کدرشته محل‌های مربوط به پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران شده بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها