کدام بازیکن حاکم شهر مادرید می‌شود؟

مهاجم های شماره هفت اتلتیکومادرید و رئال مادرید در داربی شنبه شب فرصت دارند نشان دهند کدام یک حکمران این شهر هستند.

کدام بازیکن حاکم شهر مادرید می‌شود؟
کد خبر: 345504
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۰:۰۴:۵۸

اعتمادآنلاین| اتلتیکومادرید و رئال مادرید شنبه شب نخستین داربی فصل را در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار می‌کنند. دو بازیکن شماره هفت در داربی هفت ستاره حضور خواهند داشت. ژائو فلیکس و ادن هازاراد وارثان شماره آنتوان گریزمان و کریستیانو رونالدو، ستاره‌های این دوئل محسوب می‌شوند. دو تیم مادریدی با هر دو بازیکن در تابستان قرارداد امضا کردند و انتقالشان 227 میلیون هزینه برداشت. تصور می‌شود فلیکس 19 ساله و هازارد 28 ساله ادامه دهنده راه فرناندو تورس و رائول گونسالس باشند. زمانی که ال نینو برای نخستین بار داربی مادرید را تجربه کرد فلیکس تنها دو سال داشت.

در داربی مادرید در نیوجرسی بود که باشگاه اتلتیکو متوجه شد 127 میلیون یورویی که برای این بازیکن نوجوان هزینه کرده زیاد نبوده است. در آن بازی دوستانه روخی بلانکو یک نتیجه ماندگار را به ثبت رساند و 7 بر 3 پیروز شد. فلیکس امشب نخستین داربی رسمی‌اش را تجربه می‌کند. او در کنار ویتولو با دو گل بهترین گلزنان روخی بلانکو محسوب می‌شوند. همچنین از لحاظ ضربه به سمت دروازه بالاتر از همه است. از یازده ضربه، پنج شوتش در چارچوب بود (1.83 ضربه در چارچوب در هر بازی). با این حال هر توپی که به او می‌رسد ممکن است به یک حرکت زیبا تبدیل شود. بازی مارادونایی‌اش مقابل ختافه و یوونتوس در یادها مانده است. او در نبود آلوارو موراتا زوج خط حمله دیگو کاستا خواهد بود.

از طرفی دارنده توپ نقره‌ای جام جهانی در رئال مادرید در گلزنی ناکام بوده است. مشکل عضلانی باعث شد هازارد 25 روز از میادین دور باشد. او نخستین بازی‌اش را در پاریس (برابر پاری سن ژرمن) تجربه کرد. در این بازی دشوار کاملا خاموش بود. با وجود فاصله داشتن از سطح اصلی هنرنمایی‌هایش دیده شد. او در پیروزی یک بر صفر مقابل سویا هشت توپ ربایی داشت.

امشب (شنبه) فلیکس و هازارد فرصت دارند که در داربی خود را به عنوان بازیکن شماره هفت تیم‌هایشان نشان دهند و حکمران مادرید را مشخص کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها