کد خبر: 345551
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۰:۵۶:۵۵
| |

عباسی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبر داد:

برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس درباره یارانه‌های پنهان و آشکار در هفته آتی

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از تغییر برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس با موضوع یارانه‌های پنهان و آشکار خبر داد و گفت: این جلسه غیرعلنی در هفته آتی برگزار می‌شود و یک شیفت کامل صحن را به خود اختصاص می‌دهد.

برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس درباره یارانه‌های پنهان و آشکار در هفته آتی
کد خبر: 345551
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۰:۵۶:۵۵

اعتمادآنلاین| اسدالله عباسی، با اشاره به جلسه غیرعلنی با موضوع یارانه های پنهان و آشکار که قرار بود هفته جاری و با حضور وزرای اقتصاد و تعاون و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شود، گفت: این جلسه به علت ضرورت آماده سازی کتابچه‌ای جهت مطالعه نمایندگان در هفته آتی برگزار می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات این جلسه که قرار است در هفته آینده برگزار شود، عنوان کرد: مسئولان مربوطه درباره 980 هزار میلیارد تومان یارانه پنهان انرژی گزارش و درباره صادرات نفت و خروج تدریجی از وابستگی بودجه به منافع نفتی تا سال 99 که باید بر اساس منابع دیگری از جمله مالیات تعریف شود، راهکار ارائه خواهند کرد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس همچنین درباره زمان تشکیل این جلسه غیرعلنی با موضوع یارانه‌های پنهان و آشکار خاطرنشان کرد: این جلسه در یکی از روزهای صحن هفته آتی (ِیکشنبه یا دوشنبه) برگزار خواهد شد و یک شیفت صحن را به خود اختصاص خواهد داد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها