کد خبر: 345632
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۲:۵۳:۰۰
| |

«خورشید کاروان» در سالن همایش‌های میلاد به روی صحنه می‌رود

نمایش «خورشید کاروان» با تغییراتی در گروه بازیگران، خود را برای اجرا در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد آماده می‌کند.

«خورشید کاروان» در سالن همایش‌های میلاد به روی صحنه می‌رود
کد خبر: 345632
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۲:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایش «خورشید کاروان» که توسط مهدی متوسلی و بر اساس نمایشنامه «هیهات» اثر زنده‌یاد ابوباسم حیادار نوشته شده است با کارگردانی محمود فرهنگ تمرین‌های نهایی خود را برای اجرا در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد سپری می‌کند.

سیروس همتی بازیگر، کارگردان و نمایشنامه نویس تئاتر در جدیدترین اجرای «خورشید کاروان» به گروه بازیگران این نمایش پیوسته است.

جلیل فرجاد، کرامت رودساز، اسدالله بابایی، مهدی امینی به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان و همچنین همسرایان، گروه بازیگران «خورشید کاروان» را تشکیل داده‌اند.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش «خورشید کاروان» که از 17 تا 26 مهر اجرا می‌شود، می‌توانند جهت هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن‌های 13- 66485312 متعلق به مؤسسه فرهنگی فدک تماس حاصل کنند.

«خورشید کاروان» اولین بار در سال 1371 و با کارگردانی حسین نورایی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران روی صحنه رفت و از آن زمان تا کنون بیش از 1200 اجرا در تهران و شهرهای مختلف ایران و همچنین کشورهای هلند، انگلستان و امارات داشته است.

«خورشید کاروان» محصول مؤسسه فرهنگی فدک است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها