کد خبر: 345700
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۴:۴۲:۰۰
| |

حذف استقلال از آسیا تکذیب شد

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را به خاطر مسائل مالی رد کرد.

حذف استقلال از آسیا تکذیب شد
کد خبر: 345700
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۴:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ کاظم اولیایی درباره شایعه حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به علت مسائل مالی گفت: نمی‌دانم این مسائل از کجا مطرح شده اما مدارک لازم توسط باشگاه‌ها در اختیار دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای قرار گرفته است. مدارک ارسال شده بعد از بررسی و راستی‌آزمایی توسط دپارتمان، به کمیته بدوی و سپس به کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای ارسال می‌شود.

او با بیان اینکه در این مرحله مدارک هر چهار تیم آسیایی بررسی می‌شود، تاکید کرد: فقط بحث استقلال مطرح نیست. هر چهار تیم در این مدارک خود را ارسال کردند و اتفاق جدید دیگری رخ نداده است.

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه تیم‌هایی آسیایی زمان کافی برای تکمیل نواقص پرونده خود را خواهند داشت، گفت: هنوز زمان برای تیم‌ها باقی است. اگر کم و کسری در مدارک تیم‌ها موجود باشد، دپارتمان آن را بررسی می‌کند.

اولیایی با بیان اینکه مدارک تیم‌ها در پنج مورد مختلف از قبیل، ساختاری و حقوقی بررسی می‌شود افزود: تاریخ‌های مختلفی برای هر کدام از موارد اعلام شده است. چالش امسال ما حقوقی است. پرداخت بدهی‌ها کار سختی نیست چرا که می‌توانند با توافق هم پرونده را حل کنند اما مسائل حقوقی از اهمیت بالایی برخوردار است.

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تاکید کرد: تعریف باشگاه در ایران واقعی نیست. باید شرایطی را اجرا کنیم که وضعیت تیم‌ها منطبق بر واقعیت باشد. چیزی که به AFC اعلام می‌کنیم با چیزی که در داخل اجرا می‌شود، متفاوت است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها