کد خبر: 345740
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۵:۵۲:۰۱
| |

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال:

استقلال 800 میلیون بدهی دارد

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال معتقد است مشکل باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا قابل حل خواهد بود.

استقلال 800 میلیون بدهی دارد
کد خبر: 345740
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۵:۵۲:۰۱

اعتمادآنلاین| ‎ جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مشکلات عجیبی در مورد پرونده‌های مالی مواجه هستند. از سویی امکان دریافت کمک از دولت را طبق قانون ندارند و از جهتی امکان خصوصی‌سازی هم برای این دو باشگاه نیست. در این شرایط با بدهی‌های انباشته‌ای مواجه می‌شوند که در چنین مقاطعی مشکل‌ساز شده و به طور مثال مانع از صدور مجوز حرفه‌ای می‌شود.

وی افزود: البته مسئولان باشگاه پرسپولیس جهت حل پرونده‌ها و پرداخت بدهی‌ها اقدام کردند. مسئولان و نمایندگان باشگاه استقلال هم تلاش زیادی تا امروز داشته‌اند و این اراده در مجموعه باشگاه استقلال دیده می‌شود که تلاش می‌کنند بخش باقیمانده بدهی‌ها را پرداخت کنند.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان خاطرنشان کرد: من نسبت به این موضوع و حل مشکلات باشگاه استقلال در این زمینه خوش‌بین هستم. البته صلاحیت ما در این حوزه است که درباره پرونده‌های موجود در کمیته وضعیت و بدهی‌های این بخش اظهارنظر کنیم و مسئله بدهی‌های مالیاتی طبیعتاً بر عهده مراکز و سازمان‌های دیگری است، اما درباره پرونده‌های جاری در کمیته وضعیت بدهی باشگاه استقلال در حدود 800 میلیون تومان است که مسئولان این باشگاه به دنبال حل مشکلات هستند.

نورشرق گفت: همه‌ی ما در کنار هم برای کمک به کلیه باشگاه‌های ایرانی حاضر در مسابقات آسیایی به عنوان نمایندگان فوتبال ایران باید کمک کنیم. البته این کمک به معنی تخلف و اعلام اطلاعات نادرست نیست، چراکه وظیفه کمیته وضعیت اعلام دقیق شرایط و وضعیت پرونده‌هاست، اما حداقل می‌توانیم با راهنمایی کردن مدیران این باشگاه‌ها در مسیر درست برای حل مسئله تلاش کنیم. فکر می‌کنم در این سال هم مثل سنوات گذشته از تمامی ظرفیت‌ها به منظور همراهی و انجام هماهنگی‌های لازم برای صدور مجوز حرفه‌ای نمایندگان فوتبال ایران در رقابت‌های آسیایی استفاده شده است که امیدوارم نتیجه‌بخش باشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها