کد خبر: 345812
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۹:۳۶:۳۰
| |

محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین:

وحدت پاشنه آشیل اصولگرایان در انتخابات است/ توفیق کم‌رنگی در انتخابات داشته باشیم به خودمان باخته‌ایم/ در عالم سیاست همیشه باید در حالت خوف و رجا باشیم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه پاشنه آشیل اصولگراها در انتخابات پیش رو وحدت است، گفت: اگر توفیق کم‌رنگی در انتخابات داشته باشیم به خودمان باخته‌ایم چون رقیب قدری که کارنامه خوب داشته باشد نداریم.

وحدت پاشنه آشیل اصولگرایان در انتخابات است/ توفیق کم‌رنگی در انتخابات داشته باشیم به خودمان باخته‌ایم/ در عالم سیاست همیشه باید در حالت خوف و رجا باشیم
کد خبر: 345812
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۹:۳۶:۳۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شامگاه امروز(شنبه) در نشست ماهیانه حزب متبوع خود، بیان کرد: در جنگ تحمیلی همه یک طرف جمع شده بودند تا جمهوری اسلامی نماند ولی همه آنها که در دوطرف جبهه فعال بودند کدامشان بخاطر دفاع از صدام افتخار می کنند و کدامیک از کشورهایی که به دفاع از جمهوری اسلامی پرداختند احساس ذلت می‌کنند؟

وی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی به اقتداری رسیده که ابرقدرت‌ها هم می‌دانند که اگر دستی به سمت ایران بلند شود، قطع خواهد شد.

دبیرکل جام خاطرنشان کرد: اربعین حماسه‌ای است که روز به روز موثرتر و توفنده‌تر می‌‌شود و عزیزانی که می‌توانند امکانات فراهم کنند، دریغ نکنند و در این راهپیمایی دعاگوی همه باشیم.

وی با اشاره به انتخابات مجلس سال 98 با بیان اینکه پاشنه آشیل اصولگراها در انتخابات پیش رو وحدت هست، گفت: هدف وحدت 100 درصدی است ولی به 100 درصد نمی‌رسیم و علی رغم دیدگاه‌ها پاشنه آشیل ما وحدت است و اگر توفیق کم‌رنگی در انتخابات داشته باشیم به خودمان باخته ایم چون رقیب قدری که کارنامه خوب داشته باشد نداریم.

وی خطاب به افرادی که می‌گویند اصولگرایان حتما پیروز عرصه و انتخابات مجلس هستند، تصریح کرد: در عالم سیاست همیشه باید در حالت خوف و رجا باشیم و نه ناامید و نه مطمئن از پیروزی باشیم.

باهنر افزود: این نگرانی وجود دارد که عده‌ای بر بوق نارضایتی بدمند با این امید که سوار بر این موج شوند تا 4 تا رای از این روش بدست آوردند و اگر شعار جامعه اصولگرایی «تحریم‌شکنی و مبارزه با فساد» باشد شعار خوبی است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها