کد خبر: 345855
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۰۸:۲۸:۵۷
| |

پنجمین پیروزی منچستر‌سیتی در لیگ برتر

بازیکنان تیم منچسترسیتی با غلبه بر اورتون پنجمین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس را جشن گرفتند.

پنجمین پیروزی منچستر‌سیتی در لیگ برتر
کد خبر: 345855
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۰۸:۲۸:۵۷

اعتمادآنلاین| آبی آسمانی ها در این دیدار تماشایی که در ورزشگاه «گودیسون پارک» شهر بندری لیورپول برگزار شد، اورتون دومین تیم مطرح این شهر را با نتیجه سه بر یک شکست داده و برای حریف اصلی خود خط و نشان کشیدند.


«گابریل خسوس» در دقیقه 24، «ریاض محرز» در دقیقه 71 و «رحیم استرلینگ» در دقیقه 84 گل های آبی آسمانی ها را درون دروازه میزبان جای دادند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه را برای تیمشان به ارمغان آوردند.

«دومینک کلاورت لوین» در دقیقه 33 تنها گل اورتون را درون دروازه من سیتی جای داد و با این گل تنها اختلاف در گل ها را کاهش داد.


بازیکنان منچسترسیتی در این دیدار تماشایی که از هفته هفتم این رقابت ها برگزار شد در 65 درصد از زمان بازی کنترل توپ و میدان را دراختیار خود داشته و با به ثمر رساندن سه گل به این برتری دست یافتند.


آبی آسمانی ها 18 حمله موفق بر روی دروازه حریف داشتند که هشت حمله آنان درون چارچوب دروازه حریف بود.


شاگردان «پپ گواردیولا» درتنها شاخصی که در این دیدار با بازیکنان حریف برابر بودند بهره مندی از ضربات کرنر بود هر 2 تیم دراین بازی 2 بار موفق به زدن کرنر شدند.


منچسترسیتی با برتری در این دیدار و کسب هر سه امتیاز آن 16 امتیازی شد و به 5 امتیازی لیورپول در صدر جدول رسید.

اورتون نیز با هفت امتیاز به رده چهاردهم جدول رده بندی سقوط کرد.


لیورپول که با منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی از ابتدای این فصل جدال نزدیکی برای کسب قهرمانی دارند. در نخستین دیدار این هفته شفیلد یونایتد را با نتیجه یک بر صفر مغلوب و با کسب هفتمین برد پیاپی با 21 امتیاز درصدر جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها