واکنش مربی تیم ملی قایقرانی به ترک اردو توسط آرزو حکیمی و هدیه کاظمی

مربی قایقرانی آب های آرام به رفتن دو نفر از پارو زنان اصلی تیم ملی واکنش نشان داد و گفت: اینکه هر ورزشکاری رفت، نا امید شویم جالب نیست. تمام تلاشم بر این است از نفراتی که داریم بهترین استفاده را ببریم.

واکنش مربی تیم ملی قایقرانی به ترک اردو توسط آرزو حکیمی و هدیه کاظمی
کد خبر: 345871
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۰۹:۴۶:۱۸

اعتمادآنلاین| ‌ مهسا مجللی درباره ی جدایی دو پارو زن اصلی تیم ملی قایقرانی زنان آب های آرام بیان کرد: آرزو حکیمی به دلایل شخصی از ایران رفت(سفر به کانادا برای تحصیل) و هدیه کاظمی هم به دلیل مسائل شغلی مرخصی گرفت ونمی توانست در اردو حاضر باشد. اعتقادم بر این است اکنون باید با همین نفراتی که هستند کار کنیم و بهترین نتیجه ممکن را از همین ورزشکاران بگیریم. اینکه هر ورزشکاری رفت، نا امید شویم جالب نیست. تمام تلاشم بر این است از همین نفرات بهترین استفاده را ببریم و بهترین نتیجه را بگیریم که البته کار غیر ممکنی هم نیست.

مجللی در پاسخ به این پرسش که هدیه کاظمی در نظر دارد دوباره به اردو برگردد یا خیر، تصریح کرد: خیلی در جریان کارش نیستم و با من تماس گرفت و درخواست مرخصی داشت. من هم نمی توانم ورزشکار را تحت فشار بگذارم که حتما به اردو بیاید. البته خوب است تمام نفراتی که سالها برایشان سرمایه گذاری شده کنار تیم باشند. فعلا هدیه کاظمی برای یک اردو مرخصی گرفته است شاید شرایطش را نداشته اردو بیاید چون شاغل است.


او ادامه داد: البته ما برای کسانی که به هر دلیلی امکان حضور در اردوها را ندارند، این شرایط را فراهم کردیم که هر کسی هر کجا خواست تمرین کند در نهایت یک تست می‌گذاریم و نفراتی که بهتر بودند، دوباره از آنها دعوت می کنیم به اردو بیایند.

مجللی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند در مدت زمان باقی مانده بتواند با همین نفرات تیم را برای انتخابی المپیک 2020 آماده کند، تصریح کرد: شش ماه زمان داریم و تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است از چیز هایی که داریم به بهترین نحو استفاده کنیم. اگر بخواهم قول بدهم به لحاظ روانی درست نیست چون ممکن است هزار و یک اتفاق بیفتد و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد اما تمام تلاشمان بر این است که بتوانیم کسب سهمیه را داشته باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها