کد خبر: 345901
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۰۹:۰۹:۳۸
| |

امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس:

برون‌سپاری به نااهلان، مشکلات زیادی را برای کشور به وجود آورد

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: برون سپاری به نا اهلان، مشکلات زیادی را برای کشور به وجود آورد.

برون‌سپاری به نااهلان، مشکلات زیادی را برای کشور به وجود آورد
کد خبر: 345901
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۰۹:۰۹:۳۸

اعتمادآنلاین| احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، شامگاه شنبه در دومین جلسه ادوار شورای اسلامی استان قم در سالن شهرداری قم گفت: شوراها دارای جایگاه مهمی در تصمیم‌گیری‌ها هستند و نباید چنین جایگاهی را تضعیف کرد.

نماینده مردم قم در مجلس بیان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا علی‌رغم محدودیت‌های مالی که دارند کارهای بزرگی را به سرانجام رسانده‌اند و مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: تشکیل شوراها در واقع حرکتی مهم در جهت برون‌سپاری مسئولیت‌هاست و به معنای واگذاری امور مردم به دست مردم است.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: در بخش صنعت و تولید در کشور، برون سپاری‌هایی اتفاق افتاد که نشان می‌داد اگر دولتمردان از نمایندگان مردم و شوراها مشورت می‌گرفتند، چنین دغدغه‌هایی نداشتیم، برون‌سپاری به نا اهلان، مشکلات زیادی را برای کشور به وجود آورد.

وی بیان کرد: باید از توان و ظرفیت شوراها و نمایندگان مردم به بهترین نحو استفاده کرد، ضمن اینکه باید بتوان برخی از اختیارات در امور را به مردم واگذار کرد.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: باید به تقویت شوراها پرداخت، شوراها زحمات زیادی در کشور متحمل شده‌اند و فقط در چند شهر شاهد مشکلاتی از سوی شوراها بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: هم‌اندیشی ادواری شورا اهمیت زیادی در بررسی امور دارد و باید چنین جلساتی به طور مستمر برگزار شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها