کونته:

شش پیروزی پیاپی نتیجه تلاش زیاد بازیکنان بوده است

کونته سرمربی اینتر می‌گوید کسب 6 برد پیاپی در سری آ ایتالیا نتیجه سخت کوشی بازیکنان و کادرفنی اینتر بوده است.

شش پیروزی پیاپی نتیجه تلاش زیاد بازیکنان بوده است
کد خبر: 345932
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۰:۰۹:۴۰

اعتمادآنلاین| ‌ اینتر شنبه شب در هفته ششم سری A ایتالیا به مصاف سامپدوریا رفت و 3 بر یک میزبانش را شکست داد تا روند بردهای متوالی تیم کونته ادامه داشته باشد.

آنتونیو کنته سرمربی اینتر بعد از این پیروزی ارزشمند، گفت: اول از همه باید به تیمم تبریک بگویم چون خیلی خوب ظاهر شدیم و فوتبال بسیار با برنامه‌ای به نمایش گذاشتیم. در دقایق زیادی هم 10 نفره بازی کردیم با این حال آنچه که اهمیت داشت این بود که انرژی زیادی صرف کردیم و در پایان نتیجه داد و توانستیم به آنچه می‌خواهیم برسیم.

سرمربی اینتر در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: طبیعی است وقتی یک تیم 10 نفره می‌شود، معمولا به کارهای دفاعی روی می‌آورد تا گل نخورد ولی ما علاوه بر بازی دفاعی توپ را هم در اختیار داشتیم. اخراج سانچس در این بازی غیرمنتظره بود. او توانست در این دیدار گلزنی کند و خودش را نشان دهد. این شش پیروزی پیاپی نتیجه تلاش زیاد بازیکنان و تمام اعضای تیم بوده است. من خوشحالم بازیکنان شرایط را درک می‌کنند و توانستند آنچه که می‌خواهیم را در زمین نشان دهند.

اینتر با 18 امتیاز از 6 دیدار مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد و یوونتوس با دو امتیاز کمتر یعنی 16 امتیاز در تعقیب این تیم به سر می برد. هفته آینده حساس ترین دیدار نیم فصل نخست لیگ ایتالیا برگزار می شود و اینتر بدون آلکسیس سانچس محروم باید برابر یوونتوس قرار گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها