کد خبر: 346010
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۲:۰۴:۰۴
| |

بوفون:

خوشحالم که این رکورد را در سن 42 سالگی و در شرایط خوبی ثبت کردم

دروازه‌بان تیم فوتبال یوونتوس از رکوردشکنی‌اش ابراز خوشحالی کرد و تاکید کرد که تضمینی برای موفقیت یوونتوس در لیگ قهرمانان نیست.

خوشحالم که این رکورد را در سن 42 سالگی و در شرایط خوبی ثبت کردم
کد خبر: 346010
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۲:۰۴:۰۴

اعتمادآنلاین| جان‌لوئیجی بوفون که شب گذشته (شنبه) در برتری 2 بر صفر خانگی یوونتوس مقابل اسپال در هفته ششم سری A ایتالیا با قرار گرفتن در ترکیب اصلی بانوی پیر رکورد پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان (ثبت 902 بازی برای میلان) را شکست و با 903 بازی رکورددار انجام بیشترین بازی برای یک تیم در تمامی رقابت‌ها در ایتالیا شد، در گفت‌وگو با سایت «توتو مرکاتو وب» گفت: قطعاً ثبت چنین رکوردی رضایت‌بخش است. خوشحالم و افتخار می‌کنم که به چنین رکوردی رسیدم اما بیشتر از این بابت خوشحالم که این رکورد را در سن 42 سالگی و در شرایط خوبی ثبت کردم. 6 یا 7 سال پیش فکر نمی‌کردم که در این مقطع در چنین فرم و شکل خوبی باشم. این باعث خوشحالی‌ام می‌شود که درک کنم زندگی از برخی جنبه‌ها واقعاً با من مهربان بوده است، این در حالی است که می‌دانم خودم هم در این راه سخت تلاش کرده‌ام.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص رقابت برای قهرمانی در سری A اظهار داشت: بدون شک یوونتوس به دنبال قهرمانی در سری A است اما هدف اینتر هم فتح اسکودتو است. شناخت خوبی از عقیده‌های کونته و جوزپه ماروتا دارم و می‌دانم که امید در قلب آنها موج می‌زند. این البته درست است که اینتر هم نسبت به کسب عنوان قهرمانی باور داشته باشد، چون تیم باکیفیتی دارد، می‌دانند چه نوع فوتبالی ارائه دهند و انرژی لازم برای چالش برای کسب عنوان قهرمانی تا آخرین روز را دارند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها