علی سعیدی، رییس عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

پیشرفت کشور مستلزم عمل انقلابی دولت و مجلس است

علی سعیدی، رییس عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا، به اقدامات رئیسی در قوه قضائیه، اشاره کرد و گفت: اقدامات قوه قضائیه امید را در دل مردم به وجود آورده و اگر در کنار آن مجلس و دولتی انقلابی داشته باشیم، زمینه پیشرفت و حل همه مشکلات فراهم می‌شود.

پیشرفت کشور مستلزم عمل انقلابی دولت و مجلس است
کد خبر: 346018
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۲:۲۱:۵۸

اعتمادآنلاین| علی سعیدی، رییس عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا، در جریان سفر خود به استان یزد در آیین تجلیل از روحانیون ایثارگر و رزمنده یزدی با بیان این که ایران اسلامی با پیروزی انقلاب از مرحله وابستگی خارج و به مرحله دفاع ورود پیدا کرد و این ظرفیت در برابر بزرگترین تهاجمات در تاریخ معاصر سبب شد که ایران به پیروزی برسد، گفت: این قدرت سبب می‌شود که کشورهای مختلف از این قدرت ترس داشته باشند و جرات تهاجم و تجاوز پیدا نکنند.

وی نوع سوم قدرت در عرصه بین‌الملل و منطقه‌ای را پس از وابستگی و دفاعی، قدرت بازدارندگی دانست و افزود: امروز ایران از مرحله دوم قدرت هم خارج شده و قدرت بازدارندگی را در بالاترین حد ممکن دارد.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان این‌که امروز کشورهایی از جمله یمن و سوریه هم به تبع ایران از مرحله وابستگی به دفاعی تغییر قدرت داده‌اند گفت: در گذشته و در جنگ یمن و عربستان، آل سعود یکه تاز میدان بود ولی امروز هر ضربه‌ای که بزند از یمن یک ضربه سنگین دریافت می‌کند.

سعیدی با بیان این که نوع چهارم قدرت، قدرت ضربه متقابل است که مرحله‌ای تکامل یافته از قدرت بازدارندگی است عنوان کرد: این به معنای آن است که اگر مهاجمان ضربه‌ای زدند کشور بتواند ضربه متقابل بزند که امروز ایران به این مرحله هم به صورت کامل دست پیدا کرده است.

وی با اشاره به این که در ماجرای توقیف کشتی انگلیسی این صحنه را ما به خوبی شاهد بودیم خاطرنشان کرد: این اقتدار در حالی است که پیش از انقلاب شاهان پهلوی حتی اختیار کوچک‌ترین تصمیم‌گیری‌ها را نداشتند و حتی سفیر انگلستان به شاه ایران دستور می‌داد که چه شبکه رادیویی گوش کند و چه شبکه‌ای را گوش نکند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه ‌عنوان کرد: این که آمریکا و اروپا مدام از مذاکره در ارتباط با قدرت موشکی و منطقه‌ای ایران دم می‌زنند به دلیل همین است که این قدرت‌ها را از ایران بگیرند.

وی با اشاره به این که متاسفانه برخی از وادادگان در ایران مدام سعی بر ایجاد ترس در بین افراد مختلف در ارتباط با احتمال وقوع جنگ می‌کنند گفت: این موضوع تنها یک مسئله‌ای برای ایجاد ترس در دل مردم است وگرنه امروز آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اصلا جرات و قدرت شروع کوچکترین جنگی را ندارند.

سعیدی با بیان این که آمریکا هیچ گونه برآوردی از آینده منطقه و به ویژه یمن ندارد اظهار کرد: جنگ یمن در حال پایان بوده و امروز جریان مقاومت به یک جریان تاثیرگذار در منطقه تبدیل شده و این تاثیرگذاری جریان جنگ را رو به پایان برده است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به اقدامات رئیسی در قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: این حرکات امید را در دل مردم به وجود آورده و اگر در کنار قوه قضائیه یک مجلس و دولت انقلابی داشته باشیم، زمینه پیشرفت و حل همه مشکلات فراهم می‌شود.

وی در پایان گفت: قطعا مشکلات و چالش‌هایی در کشور وجود دارد که این مشکلات هم تنها با همت این مردم و وجود یک دولت و مجلس انقلابی برطرف می‌شود نه این که ما برای رفع مشکلات دست به دامان مستکبرانی شویم که بار دیگر در سال‌های گذشته چهره واقعی خود در خیانت و بدعهدی را به همه دنیا ثابت کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها