کد خبر: 346040
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۳:۳۲:۲۰
| |

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز توسط دو نفر از اعضای هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور
کد خبر: 346040
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۳:۳۲:۲۰

اعتمادآنلاین| علیرضا رحیمی و محمد علی وکیلی مشروح این تذکرات را به شرح ذیل قرائت کردند:

نماینده مردم اراک به رئیس جمهور: تسریع در تعیین تکلیف سهامداران شرکت‌های هپکو و آذر آب و پرداخت حقوق معوقه کارگران.

سیده فاطمه ذوالقدر و 5 نفر از نمایندگان تهران به وزیر علوم: لزوم توجه به موضوع جذب نیروهای حق التدریس و حقوق های پرداختی در دانشگاه آزاد اسلامی.

هادی بهادری به وزیر آموزش و پرورش: لزوم جذب نیروهای نهضتی تک دوره‌ای مشابه به دو دوره‌ای‌ها.

پور ابراهیمی به وزیر نیرو: تسریع در عقد قرارداد خرید آب شرب کرمان از منابع آبی انتقالی خلیج فارس.

سیده فاطمه ذوالقدر به همراه 5 نفر از نمایندگان تهران به وزیر میراث فرهنگی: لزوم توجه به آثار تاریخی استان تهران و ثبت ملی آنها به خصوص در منطقه 11 تهران.

پورابراهیمی به وزیر راه: لزوم پیگیری جدی در خصوص حل مشکل بهسازی خط راه آهن کرمان و یزد.

تربتی نژاد به وزیر صنعت: چرا در کشور، سیاست‌ها و رویه‌های اجرایی و قوانین و مقررات کسب و کار دستخوش تغییرات زیادی می‌گردد.

حسن نوروزی به وزیر کشور: علت عدم استقرار نیروی انتظامی در شهر جدید پرند.

نوروزی به وزیر بهداشت: علت عدم استقرار شبکه بهداشت در شهر جدید پرند.

ایران نژاد به همراه علیم یارمحمدی، امینی فرد، درازهی و علی کرد به وزیر نیرو: تسریع در تعیین تکلیف سوخت کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان.

سالک به رئیس جمهور: صدور دستور نسبت به عملی کردن حقوق همسان سازی نیروهای بازنشسته لشگری و کشوری با توجه به مصوبه مجلس، به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی هر چه سریعتر نسبت به وضع استخدامی نیروهای حق التدریسی و خرید خدمتی‌ها، به وزیر صنعت: لزوم اهمیت دادن به تولیدات داخلی و جلوگیری از واردات محصولی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود.

سیده حمیده زرآبادی به وزیر راه: تسریع در تامین اعتبار برای بهسازی جاده روستایی حوزه انتخابیه.

زرآبادی و چنارانی به رئیس جمهور: دستور عاجل برای واریز یارانه افرادی که به دلایل نامعلوم یارانه آنها قطع شده است.

زرآبادی به وزیر ورزش: ضرورت توجه به قهرمانان و مربیان رشته‌های ورزش استان.

حاجی دلیگانی به وزیر کشور: جلوگیری از برنامه هدفمند حذف نام شهدا از اماکن و خیابان‌های شهرهای کشور، به وزیر میراث فرهنگی: تسریع در تصویب و ابلاغ آیین‌نامه‌های اجرایی مواد 14 و 15 قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی، به وزیر امور خارجه: پیگیری برای آزادی دکتر مسعود سلیمانی از زندان آمریکا که به علت ندادن دارو به وی در حال نابینا شدن است.

کوچکی نژاد به رئیس جمهور: علت حذف کلمه شهید از تابلو شهرها و روستا، به وزیر نفت: علت عدم توزیع بنزین یورو 4 و سوپر در جایگاه‌های سوخت استان گیلان.

هزار جریبی به وزیر کشاورزی: علت جریمه شالیکاران گلستان.

سید مهدی مقدسی به وزیر علوم: تسریع در اجرای مصوبه با شماره 1682488 مورخ 17/ 11/ 96 شورای عالی اداری برای تعیین تکلیف نیروهای مراکز و موسسات علمی کاربردی.

سیده فاطمه ذوالقدر به همراه مجمع نمایندگان استان تهران به وزیر فرهنگ و وزیر ورزش: احداث مجتمع فرهنگی ورزشی در منطقه 11 با توجه به جمعیت آن.

منصور مرادی به وزیر راه: علت عدم تخصیص بودجه به جاده‌های روستایی.

افتخاری به وزیر نفت و وزیر نیرو: لزوم اقدام برای بهره مندی شهر تاریخی ماسوله از انرژی ارزان قیمت در طول سال، به وزیر کشاورزی: تسریع در تعیین تکلیف زمین 12 هکتاری شهرداری فومن، به وزیر علوم: تسریع در تکمیل ساختمان جدید دانشگاه آزاد فومن.

طیبه سیاووشی و 21 نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری: ممانعت جدی از خشکاندن درختان باغ قدیمی به مساحت تقریبی 20 هزار متر با توجه به سفارشات موکد مقام معظم رهبری در چیذر شمیران.

کاظم نسب به وزیر دفاع: علت عدم نصب پل شناور شهرستان کارون.

سید جواد حسینی کیا به رئیس جمهور: علت عدم آغاز عملیات اجرایی آزاد راه همدان سنقر و کرمانشاه چیست؟

سید حمید رضا کاظمی به وزیر کشاورزی: لزوم پیگیری جدی در خصوص پرداخت خسارت به کشاورزان سیل زده سیل فروردین سال 98 پلدختر. به وزیر راه: بخشودگی عوارض آزاد راه خرم آباد برای ساکنین حاشیه آن آزاد راه.

سید فاطمه حسینی به همراه 13 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت اقدام عاجل جهت برخورد و ممانعت از قطع هزاران درخت بلوط در تعریض جاده یاسوج.

قوامی به همراه 14 نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد: ساماندهی و برنامه ریزی صحیح در بازار پایه فرا بورس و جلوگیری از کاهش شدید ارزش سهام سهامداران.

نادر قاضی پور، علیرضا محجوب و جلودارزاده به رئیس جمهور و وزرای کشاورزی و صنعت: تسریع در تعیین قیمت پایه خرید گوجه فرنگی، انگور و سیب درختی.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها