کد خبر: 346071
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۴:۳۲:۰۶
| |

سولسشر:

در یونایتد باید فرهنگ جدید، تیم جدید و ساختار جدیدی ایجاد شود

سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد برای بازیابی منچستریونایتد نیاز به زمان بیشتری دارد.

در یونایتد باید فرهنگ جدید، تیم جدید و ساختار جدیدی ایجاد شود
کد خبر: 346071
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۴:۳۲:۰۶

اعتمادآنلاین| به نقل از تلگراف، منچستریونایتد فردا شب باید در آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر انگلیس در خانه به دیدار آرسنال برود. نتایج ضعیف یونایتد در این فصل صدای هواداران این تیم را درآورده است ولی سولسشر می‌گوید نیاز به زمان بیشتری برای احیای تیم دارد.

اوله‌گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد پیش از این دیدار گفت: در یونایتد باید فرهنگ جدید، تیم جدید و ساختار جدیدی ایجاد شود و همه متحد باشند. من دقیقا همین چیز را انتظار داشتم. می‌دانستنم که همین کار سخت در انتظار من است. البته در این مدت بازی‌های خوبی هم داشتیم ولی روم یک شبه ساخته نشد و من نمی‌توانم در زمان کم این تیم را احیا کنم. به زمان نیاز داریم. نگرش بازیکنان در تیم من خیلی خوب است. باید فهم و درک و ارتباط بین بازیکنان را بیشتر کنیم.

این مربی در ادامه صحبت‌های خود افزود: باید کار زیادی انجام دهیم تا تیم بتواند به شرایط خوبی برسد. الان تیم آرون وان بیساکا و دنیل جیمز را خریداری کرده است که سن کمی دارند و می‌توانند تا سال‌ها در یونایتد باشند و مگوایر نیز بازیکن مهمی است که در دفاع به تیم ما اضافه شده است. من امیدوارم تیم ما بتواند رفته رفته به همان سر و شکلی برسد که انتظار دارم.

سولسشر در پاسخ به این سوال که بازیکنانش عصبی بودند گفت: طبیعی است. بازیکن باید عصبی باشد وقتی تیمش شکست می‌خورد. من خودم دوست دارم در تمام جلسات تمرینی هم تیمم به برد می‌رسد ولی این را نشان نمی‌دهم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها