کد خبر: 346110
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۵:۳۹:۵۵
| |

سرمربی بسکتبال نفت‌آبادان:

نتیجه خوبی کسب کردیم اما می‌توانستیم بهتر باشیم

سرمربی تیم بسکتبال نفت‌آبادان پس از کسب مقام سومی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، گفت: نتیجه خوبی کسب کردیم، اما می‌توانستیم بهتر باشیم.

نتیجه خوبی کسب کردیم اما می‌توانستیم بهتر باشیم
کد خبر: 346110
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۵:۳۹:۵۵

اعتمادآنلاین| ‌ حماد سامری امروز درباره کسب مقام سوم تیمش در آسیا، اظهار کرد: با توجه به صحبت‌های بازیکنانی که سال گذشته در این رویداد شرکت کرده‌بودند و اطلاعاتی که خودمان کسب کرده‌بودیم، این دوره از مسبقات سطح بسیار بالایی داشت و همه تیم‌ها با شرایط بهتری در تورنمنت شرکت کرده‌بودند.

سرمربی تیم بسکتبال نفت‌آبادان ادامه داد: تیم‌ها بازیکنان خارجی بسیار خوبی هم داشتند که در این تورنمنت تاثیرگذار بودند. تیم ما عملکرد خوبی در این مسابقات داشت و به نظرم بدشانس هستیم که تنها با یک باخت به مقام سوم رسیده‌ایم.

در پاسخ به این سوال که مصدومیت بازیکنانش چقدر در روند تیم تاثیر گذاشت؟ بیان کرد: نمی‌خواهم این موارد را مطرح کنم. «سعید داورپناه» و «آرن داوودی» را به دلیل مصدومیت و سرماخوردگی شدید به طور کامل در اختیار نداشتیم، اما به نظرم صحبت درباره این موارد توجیه است که من هیچوقت چنین کاری نکرده‌ام.

وی ادامه داد: برای نخستین‌بار بود که نفت آبادان در این تورنمنت شرکت می‌کرد. تمرین زیادی نداشتیم و تنها 4 جلسه بازیکنان کنار هم بودند که برای حضور در چنین تورنمنتی کم بود.

سامری گفت: می‌توانستیم بهتر باشیم و اگر ضعف و اشتباهی وجود داشت، از من بود.

سرمربی تیم بسکتبال نفت‌آبادان درباره دیدار با نماینده ژاپن بیان کرد: آنها تیم خوب و هماهنگی داشتند و برابر ما هم به بهترین شکل کار کردند. به هر حال بسکتبال بازی تیمی است و ما اگر زمان بیشتر برای تمرین یا چند بازی دوستانه قبل این تورنمنت داشتیم می‌توانستیم هماهنگ‌تر باشیم و بهتر عمل کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی رده‌بندی ما عملکردی بسیار خوب در دفاع و حمله داشتیم. یک بازی با کیفیت نشان دادیم که مشخص بود تیم شرایط بهتری پیدا کرده‌است. به نظرم همین مساله نشان می‌دهد که زمان و هماهنگی بیشتر می‌توانست تاثیر زیادی بر روی تیم‌مان بگذارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها